Tullene og meg
Elsker forumet
Hvor mye la dere inn og hvilken bh-str endte dere opp med?[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Skjønningene*
ORIGINAL: jente_88
Jeg la inn silikon for ca 1 mnd siden [:D] Så vet ikke hvilken str jeg har nå [8D]
kjøpte bh 3 uker etterpå jeg [:D] tok 17 august [;)]
Gnager ikke på arret (som er mest av grunnen til vi skal vente) OG den støtter mer [:)]
Jeg la inn silikon for ca 1 mnd siden [:D] Så vet ikke hvilken str jeg har nå [8D]
kjøpte bh 3 uker etterpå jeg [:D] tok 17 august [;)]
Gnager ikke på arret (som er mest av grunnen til vi skal vente) OG den støtter mer [:)]
ååå? [:)] trudde man ikke fikk bytte før 6 uker jeg? er veldig god støtte i den jeg fikk da [8D] å jeg har lagt inn masse [8D]
Ja er veldig god støtte i de sportsbh, har mange sportsbh ordentlige,, Men fikk en helt annen god støtte med bh.. men det er opp til en hver enkel.. orket heller ikke den ekle sportsbh. GLED deg til vanlig bh [:)]
ORIGINAL: Rebecca85
Jeg la inn 450ml og hadde b cup før..idag har jeg en D, men tenkte prøve E neste gang for føler den er bitte litt liten.. [:)]
ORIGINAL: MammaMilla88
Jeg var en a og la inn 325 og ble en d[;)]
er nå 6 mnd siden...
ORIGINAL: FancyPants
ORIGINAL: Rebecca85
Jeg la inn 450ml og hadde b cup før..idag har jeg en D, men tenkte prøve E neste gang for føler den er bitte litt liten.. [:)]
Haha, jeg trodde du mente at du skulle prøve en større protese neste gang du skulle operere, med en gang. [8D]