Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke disse byttes ut etter noen år? Blir ikke det dyrt i lengden?
Jeg har og er EGENTLIG kjempefornøydGrunnen til at jeg skriver egentlig, er at jeg var ganske mye større før og da jeg gikk ned i vekt begynte puppene å henge.
Jeg ville ikke ha brystløft pga det store arret, men kirurgen sa vi kunne enkelt løfte dem med protese. Og joda, de står rett ut og er flotte og runde de, sambo elsker dem meb for min del er de bare (sorry språket men) JÆVLA store, sånn nesten komisk store og jeg gruer meg som en hund til melka kommer :/ kommer til å bli sprengt og gigantiske som basketballer![]()
Når jeg er ferdig med barn skal jeg fikse igjen, ta løftet jeg skulle ha tatt til å begynne med og små nette implantater
Eneste tipset mitt er å finne en god kirurg, ikke tenk på pris og finn ut hva du vilTa deg en konsultasjon med en god klinikk, de kan svare på alt
Og til deg som spurte om de må byttes ut, så er det noen år siden de måtte det. Implantatene som produseres i nyere tid har livstidsgarantimine er også i cohesiv gel, det vil si at det er sammenhengende gele istedet for flytende, som gjør at dersom jeg skulle få meg en skikkelig kakk og implantatet skal sprekke så vil det ikke lekke
![]()
Å få dekke brystforstørrelse forekommer knapt. Derimot kan man få dekket reduksjon og løft dersom det er medisinske grunner. Å legge inn implantater må man i omtrent 100% av tilfellene dekke selv (bortsett fra enkelte medfødte tilstander og krefttilfeller). Har bare hatt reduksjon og løft, så kan dessverre ikke svare på det andre spørsmålet ditt.Hva har dere betalt? Og hvor gale må d se ut før jeg kan få noe dekket ? Etter 3 unger og totalt flatbrystet!
Du får nesten garantert ikke dekket brystforstørrelse, med mindre du får en bortimot psykisk diagnose på at det ødelegger så stort for selvbildet ditt at du ikke kan leve som normalt.Hva har dere betalt? Og hvor gale må d se ut før jeg kan få noe dekket ? Etter 3 unger og totalt flatbrystet!
Hva har dere betalt? Og hvor gale må d se ut før jeg kan få noe dekket ? Etter 3 unger og totalt flatbrystet!
Når kom de livsvarende protestene ? (År?). Noen som fortsatt bruker de gamle?
Så kjekt å høre. Hvordan fant du fram til akkurat den kirurgen? Colosseum har jeg jo sett reklame for. Tenker det er greit å finne ut av en kirurg folk anbefaler i alle fall Tror jeg må ta. Det eneste jeg tenker er hvor/hvem og eventuelt om jeg får flere barn, hvordan det blir å amme.Jeg har , skal ikke byttes.. jeg gjorde det i 2010(Colosseum klinikken med Dr. Roald..) KNALL fornøyd!!
OM du er inne på tanken så kommer du ikke til å angre![]()
Jeg har akkurat fått mitt første barn og er usikker på om det blir flere eller ei. Blir nok en del år til i alle fall. Forandrer det seg for alle? Går det fint å amme med protese?Jeg har ikke angret et sekund! Jeg tok mine i 2008, du burde bare vente til du er helt ferdig med barn, for de forandrer seg under graviditet enten du ammer etterpå eller ei.
Tror jeg kommer til å holde meg ca på denne vekten som jeg er nå. Utenom om jeg blir gravid en gang i fremtiden da. Har du noen tips til hvordan man gjør research på kirurger? Hvordan finner man ut hvor de er flinkest?Jeg har og er EGENTLIG kjempefornøydGrunnen til at jeg skriver egentlig, er at jeg var ganske mye større før og da jeg gikk ned i vekt begynte puppene å henge.
Jeg ville ikke ha brystløft pga det store arret, men kirurgen sa vi kunne enkelt løfte dem med protese. Og joda, de står rett ut og er flotte og runde de, sambo elsker dem meb for min del er de bare (sorry språket men) JÆVLA store, sånn nesten komisk store og jeg gruer meg som en hund til melka kommer :/ kommer til å bli sprengt og gigantiske som basketballer
Når jeg er ferdig med barn skal jeg fikse igjen, ta løftet jeg skulle ha tatt til å begynne med og små nette implantater
Eneste tipset mitt er å finne en god kirurg, ikke tenk på pris og finn ut hva du vilTa deg en konsultasjon med en god klinikk, de kan svare på alt
Og til deg som spurte om de må byttes ut, så er det noen år siden de måtte det. Implantatene som produseres i nyere tid har livstidsgarantimine er også i cohesiv gel, det vil si at det er sammenhengende gele istedet for flytende, som gjør at dersom jeg skulle få meg en skikkelig kakk og implantatet skal sprekke så vil det ikke lekke
![]()
Tror jeg kommer til å holde meg ca på denne vekten som jeg er nå. Utenom om jeg blir gravid en gang i fremtiden da. Har du noen tips til hvordan man gjør research på kirurger? Hvordan finner man ut hvor de er flinkest?![]()
Vet ikke om det forandrer seg for alle, men brystene forandrer seg jo som regel for de fleste når man blir gravid, mine "datt" litt ganske fort etter jeg ble gravid. Jeg fikk ikke til å amme, selv om jeg prøvde iherdig dag og natt i 3 mnd, men det er vel forskjellig fra person til person det og.Jeg har akkurat fått mitt første barn og er usikker på om det blir flere eller ei. Blir nok en del år til i alle fall. Forandrer det seg for alle? Går det fint å amme med protese?![]()
Jeg tror mine er nokså like, så da vil de kanskje være det ved et eventuelt nytt svangerskap og . Har fullammet 8mnd og holder på å slutte nå når hun er 10mnd. Så de er kanskje litt mindre innehold i deVet ikke om det forandrer seg for alle, men brystene forandrer seg jo som regel for de fleste når man blir gravid, mine "datt" litt ganske fort etter jeg ble gravid. Jeg fikk ikke til å amme, selv om jeg prøvde iherdig dag og natt i 3 mnd, men det er vel forskjellig fra person til person det og.