silikon/andre alternativer ?

Annicken

Forumet er livet
hva er det beste og bruke ???

og bør man slanke seg ferdig til den vekta enn ønsker å være i før man tar dette ??
 - jeg har små pupper, er dog egentlig fornøyd med dem, men ønsker litt større, for liksom å fylle dem litt ;P de har forandret seg lite etter to barn, men litt mindre fyll i dem liksom ;P

- jeg må uannsett spare og vente litt pga jeg har smerter i nakken, og da er d sikkert ikke ideelt før den er god =)

men er veldig usikker på det, vil gjerne ha erfaringer fra andre osv =)=)

Hva som er best å bruke vet jeg ikke, men man skal ikke utføre et slikt inngrep uten å være fornøyd med resten av kroppen. Så ja, du bør slanke deg ferdig for best resultat emoticon

de kan legge inn fett som de tar fra andre steder på kroppen. det er helt naturlig og det trengs ikke byttes ut, men de kapsler det ikke inn og kroppen bruker opp fettet...hvor mye er umulig å si men man må regne med litt reduksjon. hvor "slappe" de blir etter at de først er stappet fulle og så at kroppen bruker litt vet jeg ikke. blir kun bittesmå millimeters arr da:) og så får man fettusging i samme slengen. men jeg vet lite om hvordan resultatene blir...

det siste hørtes jo veldig bra ut da

Annicken skrev:
det siste hørtes jo veldig bra ut da

hvis du googler "brystforstørrelse med eget fett", får du opp den del sider til kirurger/klinikker hvor det står mer om det:)

Back
Topp