Silikon+amming

Bompi

Betatt av forumet
Hei, Hei[:D]

Er det noen der ute som har erfaring med det å amme med silikon innlegg.
Jeg har fått innlagt silikon i begge brystene av medisinske årsaker, fikk beskjed når jeg ble operert at det hadde ikke noe å si for amming.
Brystene mine har ikke forandret seg noe gjennom svangerskapet, noe jeg forsåvidt er ganske glad for.
Men jeg lurer jo litt på om jeg vil ha melk til vesle nurket som kommer til verden[:)]

Legen sier jo at jeg skal ha melk, men jeg må jo bare se når den tid kommer sikkert.........[&:]

Har nettopp tatt saltvann og tror det skal gå greit, ihverfall har legen sagt det. Fikk du lagt den under musklene eller noe sånt?[:D] er du fornøyd med dine? Eg elsker mine[:D]

Ja inplantatene er lagt under musklene, så det ska ikke ha noe å si, jeg spurte om dette før jeg ble operert. Men er litt usikker siden brystene ikke har forandret seg. Hører jo som regel at folk som er gravid går opp størrelser i BH.
Men det er jo bare en fordel synes jeg at de ikke blir noe større, da tøyer jaffal ikke huden seg noe mer.
Jeg er kjempe fornøyd med brystene, angrer ikke i det hele tatt på at jeg har gjort det.

hei!!

så lenge brystvortene ikke er flyttet på i operasjonen skal det ikke bli noe problem[:D]

Back
Topp