Silhouette

Merri24

Gift med forumet
Dere får lurt meg til mye rart..

Etter å ha lest litt her inne fant jeg ut hva en Silhouette var.. Og da bare MÅTTE jeg ha en.. Og ettersom jeg var i USA fant jeg en til 200 dollar, så da var den i hus..

Men jeg leste at det fantes steder hvor man delte litt mønster og fonter og slikt på nett. Men hvor er det?

Har bare sett de som ligger inne på Silhoette sine hjemmesider. Der er det mange mønster i flere farger. Hvordan fungerer det?

Sjekk forumet på scrapping.no, der har de masse![:)]

Heldiggrisen du forresten!![:)] Og du.. muligens jeg også skal få kjøpt fra usa, men må man ha no form for strøm-omformer? siden de har annerledes stikk-kontakter enn oss? Og får du brukermanual på norsk...?

ORIGINAL: pustle

Heldiggrisen du forresten!![:)] Og du.. muligens jeg også skal få kjøpt fra usa, men må man ha no form for strøm-omformer? siden de har annerledes stikk-kontakter enn oss? Og får du brukermanual på norsk...?

Bruksanvisning på norsk får du nok ikke.. Men den er ikke vanskelig å forstå på engelsk:)

Den går fint å bruke i norske kontakter, det eneste man må kjøpe ekstra om man ikke har det fra før, er ledningen som går fra laderklumpen til stikkontakten. Men denne er veldig standard, jeg har i alle fall flere liggende blant annet fra batterilader til kamera, steroanlegget og en barbermaskin:)

ORIGINAL: Merri24

ORIGINAL: pustle

Bruksanvisning på norsk får du nok ikke.. Men den er ikke vanskelig å forstå på engelsk:)

Den går fint å bruke i norske kontakter, det eneste man må kjøpe ekstra om man ikke har det fra før, er ledningen som går fra laderklumpen til stikkontakten. Men denne er veldig standard, jeg har i alle fall flere liggende blant annet fra batterilader til kamera, steroanlegget og en barbermaskin:)

Aha! Da regner jeg heller ikke med at det er det dyreste i innkjøp heller, om så skulle være[:)]

Back
Topp