Silhouette maskin?

x1xangelica

Elsker forumet
Kan ikke du fortelle hvorden den silhouette maskinen funger a...

Har så lyst på den jeg[8D]

Nå er jo jeg helt nybegynner på den og, men den virker genial!!! Er masse forskjellige skrifttyper inne på den, og figurer.. Laster inn et program på pc'n din, og styrer alt derfra.. Det blir jo det samme som andre kuttemaskiner, bare at denne gjør det selv, og så slipper du kjøpe de dyre alfabetene og diesene.. Du sparer fort inn pengene!!

Så den anbefales ja[:D]

ORIGINAL: *Tjorven*

Nå er jo jeg helt nybegynner på den og, men den virker genial!!! Er masse forskjellige skrifttyper inne på den, og figurer.. Laster inn et program på pc'n din, og styrer alt derfra.. Det blir jo det samme som andre kuttemaskiner, bare at denne gjør det selv, og så slipper du kjøpe de dyre alfabetene og diesene.. Du sparer fort inn pengene!!

Så den anbefales ja[:D]

altså, kan prøve å hjelpe til jeg da....

Shilouette er jo akkurat samme som CR. å den er heeelt kongelig.... som Tjorven sier så kan du bruke alle fonter som er inne på dataen... du kan skjære ut i str helt opptil et helt a4 ark. du kan også laste ned masse figurer gratis på nettet=)

dette er en mye billigere innvistering enn feks cuttkebug el. QK, for du er fort oppi 3000,- for bare tang et par alfabet og noen dies...

anbefales allefall=) lykketil

Kan du laste ned alle Qk diesene(figurene)?

Så med andre ord så behøver jeg ikke tanga og Qk diesene?

ORIGINAL: angelica

tror ikke det.. men spør lillemumma kasper for sikkerhets skyld[:)] har bare såvidt fått testet min jeg så tør ikke si sikkert om det er de samme alfaene som til tanga..

tror ikke det.. men spør lillemumma kasper for sikkerhets skyld[:)] har bare såvidt fått testet min jeg så tør ikke si sikkert om det er de samme alfaene som til tanga..

Mente jeg leste et sted at du kunne Kjøpe de som filer istedenfor dies [;)]

Også et spm til...
Hvis jeg kjøper den her, hvordam blir det med nedlastning av filer da?

ORIGINAL: stjernemor80

er  den like dyr som CR?

Ligger på omtrent det samme her i hvertfall...

ORIGINAL: stjernemor80

er  den like dyr som CR?

kjøpte den av papertrends på messa, var 20% da, så da betalte jeg 2400 for den!

tror det er samme pris som cr ja..

Mente jeg leste et sted at du kunne Kjøpe de som filer istedenfor dies [;)]

Også et spm til...
Hvis jeg kjøper den her, hvordam blir det med nedlastning av filer da?

hun på messa sa at d finnes et sted du kan laste ned og betale for QK fiurene... men jeg har mange av de på dataen som ikek er betalt for....

men kan få noen til å trykke ut figurer i svart... scann inn og lagre på dataen og åpne i Robo Master(programmet til CR) det funker[;)][;)]

Til CR laster jeg ned file rpå feks www.ukscrappers.co.uk

du kan ta en titt under Hobbyens viktigste tråder
har laget noe om cr der=)

Dæven å lur du er [:D]

Hmm, spørs om jeg kvitter meg med cuttlebugen og diesene da [8D]

Dæven å lur du er [:D]

Hmm, spørs om jeg kvitter meg med cuttlebugen og diesene da [8D]

Ja det gjorde jeg=)

Back
Topp