Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Blir nødt til å sitte bakover til konfirmasjonen [emoji14] hehe
Lillebror her er helt i andre enden av skalaen, så der tror jeg ikke vi kommer til å få samme problemet.
Fikk tilbud om å låne pute på tur, og da jeg sa det ikke var lov for barn under 15 kg ble de overrasket. Har two way på listen
Min er bare ett år, men allerede 85 cm og 13 kg. Håper han stopper å vokse litt så han ikke blir for stor for bakoversete for tidlig [emoji23] har minikid da, så det holder vel noen år til håper jeg!
Min er bare ett år, men allerede 85 cm og 13 kg. Håper han stopper å vokse litt så han ikke blir for stor for bakoversete for tidlig [emoji23] har minikid da, så det holder vel noen år til håper jeg!
Får satse på det. Minste her er snart like lang som storesøstra var ved 1 år, og har passert 70 før 6 mnd. Spent på hvor han havner etterhvert
Derfor vi kjøpte minikid nå og, så det skal vare lengst mulig. Ser for meg at han vokser ut av det først [emoji14]