Sikling

tingeling1

Forumet er livet
Sikler barna deres mye? Tuva sikler utrolig mye. Blir klissvåt nedover genseren hver dag, og må gjerne skiftes i løpet av dagen. På barseltreffet var det ingen andre barn som siklet......

Ikkeno i det hele tatt [8|]
hun lager bobler i munnen, that`s all...

Ingenting enda her..

Joda, hun har så smått startet med det! og funnet ut at hele hånden knyttet kan väre like bra så smokken. Gnager på en sammenknyttet hånd i tide og utide.[;)]

gutten min gnager også på knyttneven, og sikler som en gal... var nesten redd han begynte å få tenner..

her har det begynt å sikle en god del,trodde det var tenner på gang en stund,men så er det nok bare at hun har funnet hendene sine, hun "tygger", sutter og da renner det som en foss!![;)]

marcus har begynt å sikle endel nå, må bruke siklesmekke[:D] håper det ikke er tenner. jeg begynte å få tenner før jeg var 3 mnd men..han sutter fælt på henda sine, sikkert derfor.

lillegutt sikler ikke i det hele tatt. men gulper en del innimellom da..

Sondre sikler endel og gnager for harde livet på sammenknyttet hånd[:D]

suggler litt innimellom...ikke slik at det er plagsomt å må bruke smekke.hun lager en del bobbler som renner[:D]

ORIGINAL: morfor2

Sondre sikler endel og gnager for harde livet på sammenknyttet hånd[:D]

Alexander begynte med det i går, ikke sett han gjøre det før. Ser nesten ut som om han klør i munnen. Ringer helsestasjonen på mandag og spør, jeg.

Tuva sikler en del ja.

sikles endel her også, kan vel ikke være tenner enda? odin er værst hvertfall

Her sikles det en del! Av og til skummer det rundt munnen hans[:D]

Adrian "bobler" med spyttet, --- og sikler litt av og til...

Back
Topp