Sikling og klør i gommene

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Mini sikler enormt og har begynt å bite på fingrene mine. Virker som om han klør.. er ikke det litt vel tidlig? Tips?

Det er tilfellet her også, men sikler ikke så alt for mye, det med fingrene i munnen trodde jeg var fordi han har oppdaget de nå. Vil mye heller spise på fingrene enn å ha smokken :-P

Kanskje det er tenner på gang?? Min første begynte å få tenner da han var 3 mndr!! Så noen er tidlig ute ;)
Kan jo være.. leste nå at tegnene kan komme hele 2 mnd før tennene kommer.. vi får se..

Min har sugd på henda/fingrene sine siden fødsel... Men nå har hu blitt ekstra ivrig! Sikler og lager bobler i munnen gjør hun også :) tror mest det er dette sugebehovet som slår til. Hu nekter fortsatt smokken... Men det kan være at de merker tenner allerede nå ja...

Min har sugd på henda/fingrene sine siden fødsel... Men nå har hu blitt ekstra ivrig! Sikler og lager bobler i munnen gjør hun også :) tror mest det er dette sugebehovet som slår til. Hu nekter fortsatt smokken... Men det kan være at de merker tenner allerede nå ja...

sånn er han her å! men han tar smokken da.. ;)

Eldstemann begynte med sikling og biting da han var 4 mnd, men det tok fortsatt noen måneder før den første tanna kom. Gutten her sikler også og slikker på alt mulig. Har veldig tydelige spor for hvor det kommer tenner, så blir spennende å se når det faktisk bryter gjennom :)

Storesøster begynte å sikle voldsomt fra fire måneder, men den første tanna kom ikke før tre-fire måneder senere...

Altså.. han har hele tiden sugd på fingrene sine.. men nå har han begynt å bite på mine.. hardt også.. og ser ut som om det hjelper.. biter også på bitering om jeg holder den for ham..

Back
Topp