Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mini sikler enormt og har begynt å bite på fingrene mine. Virker som om han klør.. er ikke det litt vel tidlig? Tips?
Kan jo være.. leste nå at tegnene kan komme hele 2 mnd før tennene kommer.. vi får se..Kanskje det er tenner på gang?? Min første begynte å få tenner da han var 3 mndr!! Så noen er tidlig ute
Min har sugd på henda/fingrene sine siden fødsel... Men nå har hu blitt ekstra ivrig! Sikler og lager bobler i munnen gjør hun også tror mest det er dette sugebehovet som slår til. Hu nekter fortsatt smokken... Men det kan være at de merker tenner allerede nå ja...
Altså.. han har hele tiden sugd på fingrene sine.. men nå har han begynt å bite på mine.. hardt også.. og ser ut som om det hjelper.. biter også på bitering om jeg holder den for ham..Min har sugd på henda/fingrene sine siden fødsel... Men nå har hu blitt ekstra ivrig! Sikler og lager bobler i munnen gjør hun også tror mest det er dette sugebehovet som slår til. Hu nekter fortsatt smokken... Men det kan være at de merker tenner allerede nå ja...