Sikletråd

Oi! Det har jeg aldri smakt før! Mn jeg er så tutrolig svak for poteter med saus! Den må vi prøve å lage til uka! Takk for tips! :happy

Bare hyggelig :-) er utrolig godt, er også svak for poteter med saus :-P

I morgen skal vi ha hjemmelagde kjøttboller med fetaost og couscous. :hungry:

Åå! Kjøttboller er undervurdert! Jeg må bli flinkere til å lage det litt oftere! Billig er det også, trenger bar kjøttdeig/karbonadedeig + litt krydder ++ :)

Noen som har tips til enkle, gode mellommåltider? Er konstant sulten, så trenger noe å stappe i meg iløpet av dagen. Kjeks, knekkebrød osv funker ikke.

Snapchat-2089245889.jpg
Glemte å ta bilde av pizzaen for vi var så sultne, men ble veldig god :-P

Noen som har tips til enkle, gode mellommåltider? Er konstant sulten, så trenger noe å stappe i meg iløpet av dagen. Kjeks, knekkebrød osv funker ikke.
Jeg har en pose oppkutta grønnsaker jeg knasker på gjennom dagen (gulrot, kålrot, blomkål og sukkererter). Ellerså tar jeg meg en mellombar hvis jeg får for mye søtsug.

• Liker
Reactions: Cgn

Hva med middagsrester? Eventuelt har jeg god erfaring med micromat, mye der som er godt om matlysten er laber og man blir akutt sulten.
Eventuelt ha oppskåret brød i fryseren og lag sammen ostesmørbrød i en fei.
Yoghurt med cottage cheese, litt havregryn, solsikkefrø, linfrø og valnøtter er også veldig godt!
Tortillatoast er godt: smør inn to tortillalefser med noe du liker (naturell kremost eller tomatpuré/ketchup feks) og legg på topping (eks ost, skinke/pølse, litt løk, paprika osv) legg på den andre halvdelen slik at det blir en sandwich og stek på begge sider slik at osten smelter og lefsene blir litt sprø på begge sider, godt med salat til :p

Vis vedlegget 293475
Glemte å ta bilde av pizzaen for vi var så sultne, men ble veldig god :p

Haha! Så utrolig godt ut! Og halvspist er jo best :laughing002

Jeg var skikkelig skuffa. Taco traff meg ikke helt i dag, og ble kvalm . Hele middagen endte i retur :confused:. Fikk døtta innpå litt potetgull med salt og pepper i det minste :rolleyes:

Mmmmm! Og tar bare en halvtime å lage! :Heartred

Har EU forresten smakt den multeisen fra inspera? Den tror jeg er sykt god til brownies!

Har de multeis?? Har bare smakt sjokoladeisen deres, og den er noe av det beste jeg vet, så multer må jo være helt fantastisk :woot:

Har de multeis?? Har bare smakt sjokoladeisen deres, og den er noe av det beste jeg vet, så multer må jo være helt fantastisk :woot:

Jaa! Det har de, den er helt fantastisk!! :love7 God vaniljesmak med friske multer som gjør at det ikke blir for søtt! Må være perfekt til litt heftige kaker som brownies!

Jaa! Det har de, den er helt fantastisk!! :love7 God vaniljesmak med friske multer som gjør at det ikke blir for søtt! Må være perfekt til litt heftige kaker som brownies!

Å herreguud, det hørtes nydelig ut :angelic: men sikkert plent umulig å få tak i her jeg bor :oops:

Åååh det hørtes godt ut ❤️❤️

Jeg liker ikke multeisen deres. Jeg laga selv i høst etter ei uke i fjellet med rompa i været og støvsuga multemyrene. Syns mine multer smaker så godt når jeg har plukka de selv. Alt annet blir liksom ikke riktig.... Skal se om jeg kommer meg opp i fjellet i høst, så jeg får plukka til barnedåpen. Det er viktig å servere multer i krumkaker med krem til alle anledninger i familien min. Men det er så GODT!!! xsmile6

Jeg liker ikke multeisen deres. Jeg laga selv i høst etter ei uke i fjellet med rompa i været og støvsuga multemyrene. Syns mine multer smaker så godt når jeg har plukka de selv. Alt annet blir liksom ikke riktig.... Skal se om jeg kommer meg opp i fjellet i høst, så jeg får plukka til barnedåpen. Det er viktig å servere multer i krumkaker med krem til alle anledninger i familien min. Men det er så GODT!!! xsmile6

Ååå! Det er luksus det! Da har du. Ra tålmodighet!
Ikke bare bare å stå med rumpa i været å plukke multer i år da :hilarious:

Back
Topp