Siklesmekker

Har ikke brukt de første 2-3mnd, men ingen av mine har vært veldig gulpe eller sikle barn, vært mest fornøyd med de fra name it. :)

Har brukt. Mye på begge to, mest på jenta da hun var en gulper:) så kommer nok til å ha noen slike og ja:)

lillemille.dk

Her kan du bestille siklesmekker med selvskrevet tekst. Rimelige er de også. De sender i flere forsendelser slik at man unngår momsen. De er ikke sånn med fleece, men er prikklike de fra nameit, fantastiske! Vi har maaaange derifra! Sønnen vår heter Iver, så har mange: BøllIver, GullIver, NyssgjerrIver osv :)

Signerer på dette..

Jeg kjøpte flere sikklesmekker derrifra, og joggebukser med navn på rompa.. Utrolig søte. Kjøpte også endel slike til gaver. Bukse med navn + sikklesmekke.

Sønnen min brukte ikke så mye sikklesmekker da. Han sikklet så mye, men i enkelte perioder var det litt og heller ikke gulpet. Men jeg brukte de litt som mat smekker og jeg da. (Hadde kanskje 10 stk, og det var mere enn nok her ihvertfall. )

Name it og lillemille sine er våre favoritter :)
Kjøpte selv og fikk mange når storesøster var nyfødt, men ettersom hun ikke var en gulper ble de ikke så mye brukt før hun begynte å få tenner...bruker de enda, og nå er hun 2 år og 3mnd :) Sparer myyyye klesvask og ombytting pga gjennomvåt genser :)
Fant noen på salg hos Nameit nå, så da ble det noen til lillebror i magen ;)
Rosa med feks "snuppa" påskrevet er vel ikke akkurat noe man har på en gutt så kjekt med noen nye :p

Back
Topp