Siklesmekker

Tumle

Glad i forumet
Jeg er blitt litt besatt på å finne gode siklesmekker. Av typen fleece på ene siden og bomull på andre.. Tenkte å handle inn en del sånne, så slepper man å skifte fullt antrekk hvis man har gulpeunge (joda, er klar over at strålen står til tider) og sikleunge..

Tips til hvor man finner billige sånne? De ligger jo ofte på 69 kr stykket. Veit nameit har noen gode, har et par derfra... Har også handlet noen på nett til en billig penge.

Hva er deres mening om siklesmekker? Får man bruk for det?

NAME IT!!!

ÅÅåååååh, jeg ELSKER Nameit :D 40 kr stk, å dem er kjeeempe fine :D

Jeg er ialelfall veldig foryd med dem :D

Jess da, lese alt æ tru??
Så jo nå du hadde skrevet Name it.
Men tror kapphal kanskje selger også, til en rimelig penge :)

Vi har en hel haug fra name it som koster 35 kr stykket. Jenten vår siklet som en foss når tennene var på vei, men ble aldri våt gjennom. Hun elsker fremdeles å bruke disse nå som hun er 2,5 år. Så vel verdt pengene for vår del.

Vet Cubus hadde billige dobbelpakker :) om du har sy Marskin er det superlativer og lage selv og billig ;)

Er det sånne med fleece dere snakker om, Tina og stolt mams?

Veit det er mange billige på markedet der ute, men mange av de er jo så tynne... kan jo umulig holde på noe særlig væske :P

Ja, siklesmekker får du brukt for! MASSE!:p

Det er bra! Må bare overbevise far i huset om det samme.... han syns jeg shopper vel mye, tror jeg :P Åh, men jeg koser meg jo sånn når jeg titter rundt i butikkene og på nettet.... Er jo påpasselig med å kjøpe litt av hvert i alle størrelser. Har til og med handla litt i str. 70 :O Herregud.

Tuppa mi, var dronningen av sikle å gulpe, å det gikk i kke igjennom omtrent :D

Jeg kjøper kunn på Nameit, åsså har dem såååå hærlige tekster på dem :D

Er det sånne med fleece dere snakker om, Tina og stolt mams?

Veit det er mange billige på markedet der ute, men mange av de er jo så tynne... kan jo umulig holde på noe særlig væske :p

Jeg lover deg, send kællen din inn på nameit, å be han se på alle de fine smekkene, han klarer ikke å la vær å ikke kjøpe en eller flere, spes de som står, Pappas skatt osv på :D

vi brukte slike smekker når hun ble eldre og. Skikkelig tøft med "halstørkle" ;) Så dem kan du jo bruke lenge :)

Løøøøp å kjøøøøøøp, heheheh :P Pssst, må nok vente til i morgen når det er åpent da :P

lillemille.dk

Her kan du bestille siklesmekker med selvskrevet tekst. Rimelige er de også. De sender i flere forsendelser slik at man unngår momsen. De er ikke sånn med fleece, men er prikklike de fra nameit, fantastiske! Vi har maaaange derifra! Sønnen vår heter Iver, så har mange: BøllIver, GullIver, NyssgjerrIver osv :)

lillemille.dk

Her kan du bestille siklesmekker med selvskrevet tekst. Rimelige er de også. De sender i flere forsendelser slik at man unngår momsen. De er ikke sånn med fleece, men er prikklike de fra nameit, fantastiske! Vi har maaaange derifra! Sønnen vår heter Iver, så har mange: BøllIver, GullIver, NyssgjerrIver osv :)

Hehe, så artig! Skal sjekke det ut :) Takk for tips!

Jeg har hatt og har en gulpeunge,og har sverget til nameit til begge to.
Går aldri igjennom :) Superfine og billige :)

De med fleece bakpå fra nameit. Våre var ofte dryppende våte av sikkel oppå, men trakk aldri gjennom fleecen. Soarte veldig mye klesvask på det

Back
Topp