Sikkert teit spm,

smash

Forumet er livet
VIP
Men går det ann å ligge på siden når man sover, uten å ha armen under puta?
Uansett hvordan jeg ligger når jeg ligger på siden, så får jeg så vondt i skuldrene...
Prøvd å ligge på magen, for da ligger armene rett ned, men da får jeg så vondt i nakken.
Å ligge på ryggen er ikke behagelig, så MÅ ligge på siden.

Er drittlei av å ligge å vri meg hele natta, og få minimalt med søvn...

Jeg får det ikke til, og jeg har dritvondt i skulder og nakke hver morgen. Får ikke til å sove på annen måte! 

utennavn skrev:
Har du prøvd å bygge opp med flere puter?

Da blir jeg liggende veldig skeivt... :/

rodstilk skrev:
Jeg får det ikke til, og jeg har dritvondt i skulder og nakke hver morgen. Får ikke til å sove på annen måte! 

Uff, det er sååå slitsomt!!!:(

Jeg sover bestandig på siden, lener meg liksom over mot magen. Har gjerne det nederste beinet rett ut, og det andre beinet bøyd, trekker kneet opp mot kroppen liksom. Den underste armen ligger jeg på, så den stikker utover, eller så har jeg den liksom bak kroppen. Sjelden jeg har armen under puta.

Hvis jeg ligger på venstresiden så har jeg den venstre hånden min over høyre skulder på en måte.. Eller så ligger den hånden rett ut. Synes det blir vondt å måtte ligge på den. :-)  

toneany skrev:
Jeg sover bestandig på siden, lener meg liksom over mot magen. Har gjerne det nederste beinet rett ut, og det andre beinet bøyd, trekker kneet opp mot kroppen liksom. Den underste armen ligger jeg på, så den stikker utover, eller så har jeg den liksom bak kroppen. Sjelden jeg har armen under puta.

Akkurat sånn ligger jeg også! :) Alternativt har jeg armen jeg ligger på bøyd opp mot ansiktet/kinnet.

Jeg ligger i tilnærmet "stabilt sideleie" om det forklarer litt, men den armen som er nederst mot madrassen ligger egentlig bare ut fra kroppen, enten nedover eller rett frem eller noe sånt. Det viktigste er å ha en god madrass som former seg etter kroppen og en god pute som støtter hode og nakke godt nok til å ligge på siden.

Jeg sovner alltid på siden men sover (dvs. våkner) alltid på ryggen, jeg takler ikke tykk pute under hodet når jeg ligger på rygg men må ha pute når jeg ligger på siden. Akk ja :-P

Back
Topp