Sikkert lite intresant :-P

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Men må bare dele at Lerum blåbærsyltetøy uten tillsatt sukker ødela hele pannekake smaksopplevelsen min i går :-@ med ettersmak av kunstig søtnings stoffer...æsj... så i dag ble det pannekaker med rema blåbærsyltetøy. Litt mye sukker i kanskje, men som gravid må jeg innrømme at smaksløkene vet hva de vill ha :-D hehe...
Flere som vill dele smaksskuffelser :)?

Irritert på den ovnsbakte leverposteien fordi den er så vanskelig å smøre ut på skiva :p
Hehe, ja så det går ann å være irritert på en leverpostei også:-P fins vell ikke grenser på hva som er mulig når enn er gravid :) Det er jo litt morsomt også, blir oppgitt av meg selv av og til. At det er mulig liksom :-D hehe

Vet man ikke skal drikke det, men før graviditeten drakk jeg bare grønn te sitron. Plutselig smakte det helt grusomt, lenge før jeg visste vi var gravid. Tok en kopp her om dagen også og det smakte helt j... Samme med kaffe!

Kjøpte Gilde baconpostei her om dagen, trodde den skulle smake litt mer salt e.l enn vanlig. Fy den var dårlig! Ikke spist leverpostei etterpå. Syns den smakte søtt - total kræsj :wtf:

Vet man ikke skal drikke det, men før graviditeten drakk jeg bare grønn te sitron. Plutselig smakte det helt grusomt, lenge før jeg visste vi var gravid. Tok en kopp her om dagen også og det smakte helt j... Samme med kaffe!
Hvorfor skal enn ikke drikke det?

Det hindrer opptaket av folat og kan hemme utviklingen av hjernen på baby sies det. Så grønn te er tydeligvis bare bra for deg om du ikke er gravid.
Hadde helt glemt dette bort. Jeg vet jeg har hørt det før en gang... Men nå har jeg ikke tenkt på det... Har drukket flere kopper grønn te igjennom svanskapet, men bare 1 kopp innimellom.

Back
Topp