Sikkert i tidligste laget...

bella32

Betatt av forumet
....men vi har kjøpt vogn idag!! Baby jogger city elite. Og jeg er sååå fornøyd:smiley-bounce013
Måtte slå til på et dagstilbud de hadde på Barnas Hus idag:thumleft

Tror kanskje det er den vi kommer til å satse på og. Den var utsolgt når jeg så tilbudet.

Så herlig å få kjøpt når den er på tilbud da :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har den selv. Har vært råfornøyd med den til storebror. Kjøpte den når han var ca 11 mnd.
Det som bekymrer meg litt med den vogna er at den kun er fremovervendt. Vi har vurdert den til knøttet og å kjøpe bag til, men jeg tenker på de 5-6 mnd etter bagen legges bort og før knøttet fyller 1 år. Så vi vurderer å kjøpe en vogn til. ( Hadde Emmaljunga til storebror).

Bortsett fra at den kun er fremovervendt så er jeg storfornøyd med vogna. Har aldri angret det kjøpet. :) og vi har brukt vogna masse! :D

- iPhone appen :)

Vi hadde bugaboo camelon tidligere, og den var både frem- og bakovervendt. For vår del har vi hatt nygjerrige barn som bare vil sitte fremovervendt- så satser på at denne lille også er likedan:)
Det som er det fine med baby jogger sin er vinduene (med magnet) på hver side og oppe på toppen av kalesjen. På den måten kan man holde et godt øye til barnet selv om det sitter mot deg. Kjenner mange som har vogna og hørt masse positivt om den, så gleder meg til å prøve noe nytt;)
Også flere som sier at liggedelen er genial hvis man har smale barn, noe vi harxsmile9
Så får vi se hva vi gjør til vinteren, angrer uansett ikke på valget;):p:)

....men vi har kjøpt vogn idag!! Baby jogger city elite. Og jeg er sååå fornøyd:smiley-bounce013
Måtte slå til på et dagstilbud de hadde på Barnas Hus idag:thumleft
Vi kjøpte også den på tilbudet i går :p gleder meg til å pakke den ut og montere den, men enn så lenge står den i esken sin:) tenkte det var litt tidlig, men har vært på nakkefold UL og alt ser bra ut med babyen og jeg kjenner liv hver dag:)

Ja, vi har også vært på ul, er nå straks 15 uker. Alt stod bra til, så når vi så tilbudet kunne vi ikke avslå:gen014
Hvilken liggedel valgte du? Vi kunne velge mellom tre forskjellige. Valget falt på Versa, det er ikke helt den nyeste modellen. Men det var den vi likte best, og som hadde det mest solide stoffet på baggen. Synes den nyeste modellen virket så tynn i stoffet.. Men det er nå vår mening da;)

Vi fikk den for underkant av 6000. Da fikk vi med liggedel, sportsdel, bilstoladaptere og regntrekk

Høres ut som en god deal. :) Passer versa-bagen til elite også? Hvordan var størrelsen på den i forhold til deluxe-bagen?

Synes ikke det var så stor forskjell på de igrunn, vi satt de ved siden av hverandre. Men deluxe-bagen var en god del høyere, sikkert 10 cm. Versa baggen hører orginalt ikke med på city elite, men vi fikk med adaptere til versa liggedel slik at den passet perfekt ;) :)

Aha! Da skal jeg ta en kikk på den også, takk for tips! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp