Sikkert hormonene mine...

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Men sjønner ikke hvorfor noen må gratulere med å si "det var på tide" eller... "dette har vi venta på"

Det er så tatt for gitt at alle ønsker mer enn ett barn og helst så skal alle ha minst 2 tette.. :eek:

Ett "gratulerer" holder lenge for meg ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Enig. Du få slenge en kommentar tilbake da vet du! "Nei det synes ikke jeg, har aldri ønsker to tette jeg" eller lignende...

De gjør det mye mindre hyggelig også! Kan man ikke late som om man blir litt mer overrasket og engasjert?

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Skjønner deg godt, aner ikke hvorfor de bare kan nøye seg med et 'gratulerer' og 'så hyggelig' osv... Tar litt av gleden bort noen ganger :P
Som når vi sa det til kommende oldeforeldre så sa de bare: 'åja, men det visste vi allerede..' (mente de så det på ansiktet mitt). Sa gratulerer når vi skulle dra og at det var hyggelig, men allikevel :P

jeg får.. allerede!!!

jeg får.. allerede!!!

Samme her :/

Like kjipt begge deler egentlig!.. Syns ikke andre skulle hatt noe meniger om man får to tette eller to med stort mellomrom - gratulerer holder plenty! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Samme her :/

Like kjipt begge deler egentlig!.. Syns ikke andre skulle hatt noe meniger om man får to tette eller to med stort mellomrom - gratulerer holder plenty! ;)

hvor gammel er hun egentlig nå... oi.. er hun ikke 2 år engang da hun blir storesøster..

Også fått den kommentaren "ja, det var på tide", men bryr meg ikke om det. Er jo ikke ment som noe negativt slik jeg har tolket det i alle fall. Fikk den senest i dag. Om det var på tide er en annen sak. Mini begynner i 2klasse nå, så på tide med søsken til henne. Men så har meg og mannen vært sammen i bare 4år også da.

Eller "Gratulerer - var det planlagt?" Aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt det :P

Eller "Gratulerer - var det planlagt?" Aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt det :P
Huff, ja, syns ALLE spør om det! Sikkert litt siden vi begge studerer og ikke har vært sammen ett år engang, men syns ærlig talt ikke folk har noe med om vi hadde planlagt det eller ikke... Gratulerer holder :) så kan vi få fortelle selv at det ikke var planlagt hvis vi ønsker.

16.02.14 <3

Her blir folk sjokkert! Jeg skulle jo ikke ha unger jeg da.... Jaja :-P

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

hvor gammel er hun egentlig nå... oi.. er hun ikke 2 år engang da hun blir storesøster..

Kjenner meg igjen der ja - blir 15mndr mellom di to minste her :p

Forstår godt du blir hormonell ;) Folk tror di har noe med alles privatliv...
Blir spennende på reaksjoner jeg får når jeg sier nr.3 er på vei ;) 3 små på 4,5år!!! Om d blir "det var på tide" eller "allerede" ;)

Jeg er litt smålei av at ALLE spurte om kvalmen. Har ingen interesse av å fortelle om treg fordøyelse og "smågulping" - så jeg svarer enkelt og greit "har vært NOe kvalm og uvel". Og ALLE spør da "har du spydd?!"
Må dem vite om jeg har spydd?! Nå er det sikkert bare mine hormoner, men hva i alle dager skal dem med den infoen? :P

Har også fått dette spørsmålet mange ganger. Synes det er direkte frekt å spørre om! Heldigvis kan jeg svare ærlig ja, men tror heller ikke jeg ville fortalt det om det ikke var planlagt. Vil ikke gi noen muligheter til å tro at jeg ikke "ønsket" barnet mitt, hva forventer de når de spør egentlig?

Her blir folk sjokkert! Jeg skulle jo ikke ha unger jeg da.... Jaja :p

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :)

Skravler med Jippi <3

samme her! pluss jeg har bare holdt på med barnefaren, det ble jo selvfølgelig slutt også. men sånn er det bare.. folk skal spørre og grave om alt!

Jeg er litt smålei av at ALLE spurte om kvalmen. Har ingen interesse av å fortelle om treg fordøyelse og "smågulping" - så jeg svarer enkelt og greit "har vært NOe kvalm og uvel". Og ALLE spør da "har du spydd?!"
Må dem vite om jeg har spydd?! Nå er det sikkert bare mine hormoner, men hva i alle dager skal dem med den infoen? :p

Ler meg ihjel, der er så vittig. skuratt som dem som spør om magen min, og avføringen, hva faen liksom?

Også vet de at jeg har hatt noen blødninger, og da skal dem pinade høre om konsistens, mengde og om jeg må bruke tykke eller tynne bleier?! Altså :O
Hihi, og avføringen ja - ikke minst :P
Er vi hårsåre - eller?

vel, jeg mener at folk ikke trenger å spørre om sånt. så jeg kan lett bli irritert av den slags. men hvis folk spør hvordan går det, sier jeg bare alt er fint, selv om jeg kansje har en dritt dag. det kommer vel mest ann på hvem som spør.

Forstår godt du blir hormonell ;) Folk tror di har noe med alles privatliv...
Blir spennende på reaksjoner jeg får når jeg sier nr.3 er på vei ;) 3 små på 4,5år!!! Om d blir "det var på tide" eller "allerede" ;)

hehe... jeg får vel "er du sprø" "ikke riktig klok" "igjen??????"
her blir det 3 små under 3 år...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp