Krristy Gift med forumet 25 Mai 2011 #1 Men dei har vell håndkler og badehåndkler på hoteller til gjestene? Har ikkje vært på hotell overnatting på mange år Er på Radisson royal blu i stavanger.... Syns det er litt vell flaut å ringe til hotellet og spør om et så dumt spørsmål igrunn :p
Men dei har vell håndkler og badehåndkler på hoteller til gjestene? Har ikkje vært på hotell overnatting på mange år Er på Radisson royal blu i stavanger.... Syns det er litt vell flaut å ringe til hotellet og spør om et så dumt spørsmål igrunn :p
R Regan Forumet er livet 25 Mai 2011 #2 Fy faen for et dumt spm, fyyyy faen.... Men eh....nei, jeg aner ikke, hehehe... De har vel...? Eller!
Fy faen for et dumt spm, fyyyy faen.... Men eh....nei, jeg aner ikke, hehehe... De har vel...? Eller!
Tullingen Gift med forumet Desemberskatter 2016 25 Mai 2011 #3 ja d har di :D så dåkke trenge ikke ha d me dåkke :)
1 1Barnsmamma Andre møte med forumet 25 Mai 2011 #5 Ja det er nok helt sikkert. Har alltid vært håndklær på alle hotellene jeg har vært på:-)
Krristy Gift med forumet 25 Mai 2011 #6 Regan skrev: Fy faen for et dumt spm, fyyyy faen.... Men eh....nei, jeg aner ikke, hehehe... De har vel...? Eller! buhuuuuu :p
Regan skrev: Fy faen for et dumt spm, fyyyy faen.... Men eh....nei, jeg aner ikke, hehehe... De har vel...? Eller! buhuuuuu :p
Krristy Gift med forumet 25 Mai 2011 #7 *Tullingen* skrev: ja d har di :D så dåkke trenge ikke ha d me dåkke :) Åh så flott :D