sikkert et dumt spm...

lakrisbåten

Elsker forumet
men hvorfor er d så viktig med syrefritt? Kan d ødelegge bildene ellers? får du kjøpt ting til scrapping som ikke er syrefritt??

hmm.... lurer fært nå [:D][:D]

Du har helt rett, det ødelegger bildene.. Tror alt til scrapping er syrefritt ja.. HAr du fått cuttlebugen din? [:D]

ORIGINAL: lindaen

Du har helt rett, det ødelegger bildene.. Tror alt til scrapping er syrefritt ja.. HAr du fått cuttlebugen din? [:D]

Nei!!!! Spore opp pakka idag, den ligger i kløfta[&:] Sendte mail til scrapp&lapp hvor jeg har bestilt den, og hun skulle undersøke i morgen, for hun hadde sendt til meg, så mulig den er skikkelig på avveie.. typiskk veit du[:'(]

Jeg som gleder meg så fært[:(]

takk for svar, nå ble jeg litt klokere idag og[:D][:D]

Men lindaen, har du fått kartongen din ennda eller`?

Nope, ingen kartong her.. Den ligger ennå i havøysund.. Men nå er jeg lei av å vente så jeg skal bestille litt av naboen som jeg forhåpentligvis får henta i kveld! Så da skal pakken din være klar til i morgen! [:D]

ORIGINAL: lindaen

Nope, ingen kartong her.. Den ligger ennå i havøysund.. Men nå er jeg lei av å vente så jeg skal bestille litt av naboen som jeg forhåpentligvis får henta i kveld! Så da skal pakken din være klar til i morgen! [:D]

åå så bra  

alltid så morro å få noe spennende i posten [:D] 

Husk å send meg kontonr ditt da og summen!!!

Back
Topp