Sikkert aaaaaltfor tidlig å spørre meeen...

Mange gode tips her jahvilken av vognene tror dere er de letteste? Enkle å ta inn og ut av bil osv.
 
Ja ok, så bare på Britax sin stol som kan snues rundt og den så veldig stor og klumpete ut, men kan jo hende den kan festes på vogn fordet:)

Mener du bilstol som er 360°vridning på?
De sitter fast i basen og kan ikke settes på vogn :)
 
Vi har allerede kjøpt vogn, sprinkelseng, klær (altså nøytrale da, så er ikke mye akkurat men noe. Ull og sånt), ammepute, doppler. Og mye mer. Leker og sånt er også på plass. Jeg klarer absolutt ikke vente. Moren min har også kjøpt vogn til å ha hos seg selv for når hu er barnevakt :p
 
Har begynt å se litt samt lese tester, anmeldelser og andre forumtråder ang dette :happy:

Først var jeg heelt lost i Stokke trailz, men nå i det siste har jeg sett på Britax! Har lyst på en god og fin vogn men som ikke koster skjorta.. Av bilstol har jeg veeldig lyst på sånn som man kan «vri», da det virker mindre knotete når man skal sette fast barnet :D

Har også sett på Britax, men føler meg omtrent som den eneste i verden :hilarious: kanskje den er typisk nord-norsk vogn?:angelic:

Hva gjorde at du falt for den? jeg prøvde den i butikken og jeg syntes den var utrolig lett og brukervennlig i forhold til emmaljunga! prisen var også litt mer menneskelig. Igjen så har jo ikke jeg peiling på vogner, og det må jo være en grunn til at de fleste går for stokke og emaljunga.
 
Har også sett på Britax, men føler meg omtrent som den eneste i verden :hilarious: kanskje den er typisk nord-norsk vogn?:angelic:

Hva gjorde at du falt for den? jeg prøvde den i butikken og jeg syntes den var utrolig lett og brukervennlig i forhold til emmaljunga! prisen var også litt mer menneskelig. Igjen så har jo ikke jeg peiling på vogner, og det må jo være en grunn til at de fleste går for stokke og emaljunga.

Ja, skulle jeg hatt ny vogn hadde jeg nok gått for ei Britax. Har ei britax-trille jeg kan montere bilstol på. Det var det beste i verden da jenta vår var baby. Kjørte ca 10 mil hver helg for å besøke mannen min som jobba i byen, mens jeg bodde hos mamma og pappa. Jenta vår sovna i bilen, så da jeg kom frem å skulle dra å handle på butikken var det bare å smette bilstolen på vogna å gå. Jeg har problemer med håndleddene mine, så å gå å bære på bilstolen var ikke et alternativ.
 
Har også sett på Britax, men føler meg omtrent som den eneste i verden :hilarious: kanskje den er typisk nord-norsk vogn?:angelic:

Hva gjorde at du falt for den? jeg prøvde den i butikken og jeg syntes den var utrolig lett og brukervennlig i forhold til emmaljunga! prisen var også litt mer menneskelig. Igjen så har jo ikke jeg peiling på vogner, og det må jo være en grunn til at de fleste går for stokke og emaljunga.
Sniker!
Bor på Vestlandet så ikke bare nord-norsk :hilarious: i november kommer Britax Smile 3 ut, den ser så fin ut! Gleder meg til å prøve den i butikk :)
 
Sniker!
Bor på Vestlandet så ikke bare nord-norsk :hilarious: i november kommer Britax Smile 3 ut, den ser så fin ut! Gleder meg til å prøve den i butikk :)
der ser du :laughing002 så spennende! jeg tror litt av navnet på vognen ble om til en emoji, kan det stemme? fant ikke så mange nye vogner ved å søke britax 3:banghead:
 
der ser du :laughing002 så spennende! jeg tror litt av navnet på vognen ble om til en emoji, kan det stemme? fant ikke så mange nye vogner ved å søke britax 3:banghead:
Stemmer det, kan ikke skrive smiile uten at en emoji kommer :p hvis du søker inne på Instagram på emne så kommer det opp! Rart de ikke har lagt ut noe på nettsiden til Britax enda.
 
Stemmer det, kan ikke skrive smiile uten at en emoji kommer :p hvis du søker inne på Instagram på emne så kommer det opp! Rart de ikke har lagt ut noe på nettsiden til Britax enda.

Den var lekker! :D Forhjulene ser litt små ut, det er det eneste - litt spent på denne vognen på vinterføre.
 
Skal ut å se på en emmaljunga nxt90f i morgen. Har enda ikke sett den live, men synes den ser fin ut på bildene :) ellers så jo den nye britax veldig bra ut :)
 
Jeg har babyjogger city elite fra før, den er min favoritt :joyful: kan ha bilstol oppå, bag og sportsdel ☺️
 
Den var lekker! :D Forhjulene ser litt små ut, det er det eneste - litt spent på denne vognen på vinterføre.
Ja det har jeg også sett, blir spennende å se når jeg kan prøve den i butikk. Her er det heldigvis ikke særlig mye vinterføre, men greit å ha en vogn det går an å bruke hvis det plutselig kommer mye snø :)
 
Har også sett på Britax, men føler meg omtrent som den eneste i verden :hilarious: kanskje den er typisk nord-norsk vogn?:angelic:

Hva gjorde at du falt for den? jeg prøvde den i butikken og jeg syntes den var utrolig lett og brukervennlig i forhold til emmaljunga! prisen var også litt mer menneskelig. Igjen så har jo ikke jeg peiling på vogner, og det må jo være en grunn til at de fleste går for stokke og emaljunga.

Hehe jaaa det er ikke ofte jeg ser folk kjøper den! Tjaa kanskje det?

En venninne fortalte at hun skulle ha den istedenfor stokke pga sittedelen var bedre på Britax, i tillegg nevnte hun prisforskjellen og at det er en testvinner. Jeg har enda ikke prøvd den i butikk men syns jo den ser veldig nett og samtidig basic ut! Kan hende jeg ombestemmer meg etter å ha prøvd den, da spesielt siden mannen er veeldig opptatt av at den skal komme seg godt frem. Ønsker eegentlig ikke å kjøpe en vogn tel 12++ tusen da jeg syns det er mye penger :) Skjønner at det kanskje er bedre kvalitet, men tror nok folk også forbinder merkene med at det er bra- britax kom jo best ut i test:))
 
Ja, de går ikke på vogn dessverre :( men geniale til barn som ikke trengs å bæres på. Har slik til gutten min på 1½år ;)

Ja okei! Da blir det kanskje en vanlig først som man kan kneppe på vognunderstellet også etterhvert en sånn stol!:))
 
Dere som har barn og evt har testet bilstoler=

Kan jeg spørre hvilken bil dere har og hvordan det evt er med plass til bilstol?:D:hilarious:

Vi har en Mercedes Glk, jeg frykter det kan bli trangt etterhvert da den ikke er veldig stor i baksetet..:wtf:
 
Back
Topp