Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ok, så bare på Britax sin stol som kan snues rundt og den så veldig stor og klumpete ut, men kan jo hende den kan festes på vogn fordet
Mener du bilstol som er 360°vridning på?
De sitter fast i basen og kan ikke settes på vogn
Ja, de går ikke på vogn dessverre men geniale til barn som ikke trengs å bæres på. Har slik til gutten min på 1½årJepp var det jeg mente hehe
Har begynt å se litt samt lese tester, anmeldelser og andre forumtråder ang dette
Først var jeg heelt lost i Stokke trailz, men nå i det siste har jeg sett på Britax! Har lyst på en god og fin vogn men som ikke koster skjorta.. Av bilstol har jeg veeldig lyst på sånn som man kan «vri», da det virker mindre knotete når man skal sette fast barnet
Har også sett på Britax, men føler meg omtrent som den eneste i verden kanskje den er typisk nord-norsk vogn?
Hva gjorde at du falt for den? jeg prøvde den i butikken og jeg syntes den var utrolig lett og brukervennlig i forhold til emmaljunga! prisen var også litt mer menneskelig. Igjen så har jo ikke jeg peiling på vogner, og det må jo være en grunn til at de fleste går for stokke og emaljunga.
Sniker!Har også sett på Britax, men føler meg omtrent som den eneste i verden kanskje den er typisk nord-norsk vogn?
Hva gjorde at du falt for den? jeg prøvde den i butikken og jeg syntes den var utrolig lett og brukervennlig i forhold til emmaljunga! prisen var også litt mer menneskelig. Igjen så har jo ikke jeg peiling på vogner, og det må jo være en grunn til at de fleste går for stokke og emaljunga.
der ser du så spennende! jeg tror litt av navnet på vognen ble om til en emoji, kan det stemme? fant ikke så mange nye vogner ved å søke britax 3Sniker!
Bor på Vestlandet så ikke bare nord-norsk i november kommer Britax 3 ut, den ser så fin ut! Gleder meg til å prøve den i butikk
Stemmer det, kan ikke skrive smiile uten at en emoji kommer hvis du søker inne på Instagram på emne så kommer det opp! Rart de ikke har lagt ut noe på nettsiden til Britax enda.der ser du så spennende! jeg tror litt av navnet på vognen ble om til en emoji, kan det stemme? fant ikke så mange nye vogner ved å søke britax 3
Stemmer det, kan ikke skrive smiile uten at en emoji kommer hvis du søker inne på Instagram på emne så kommer det opp! Rart de ikke har lagt ut noe på nettsiden til Britax enda.
Stemmer det, kan ikke skrive smiile uten at en emoji kommer hvis du søker inne på Instagram på emne så kommer det opp! Rart de ikke har lagt ut noe på nettsiden til Britax enda.
Ja! Håper den står til forventningene mineDen var lekker
Ja det har jeg også sett, blir spennende å se når jeg kan prøve den i butikk. Her er det heldigvis ikke særlig mye vinterføre, men greit å ha en vogn det går an å bruke hvis det plutselig kommer mye snøDen var lekker! Forhjulene ser litt små ut, det er det eneste - litt spent på denne vognen på vinterføre.
Har også sett på Britax, men føler meg omtrent som den eneste i verden kanskje den er typisk nord-norsk vogn?
Ja, de går ikke på vogn dessverre men geniale til barn som ikke trengs å bæres på. Har slik til gutten min på 1½år