Bkno6545372
Betatt av forumet
Er det noen av dere som har eller skal ha det? Visste ikke det fantes engang før venninnen min sa det i dag :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller, men ser nå at det er for mors komfort og ikke for barnets sikkerhet, så gidder ikke kjøpe det før magen blir storHadde jeg ikke hørt om engang
Det er for både din og barnets sikkerhet skulle du være så uheldig å krasje, så vil beltet gli opp og stramme over magen. Bruker du gravidbeltet så vil beltet stramme over hoftebeina Bare en bonus at beltet blir mer behagelig å ha på.Ikke jeg heller, men ser nå at det er for mors komfort og ikke for barnets sikkerhet, så gidder ikke kjøpe det før magen blir stor
Sjekk linken over er stor uenighet i det...Det er for både din og barnets sikkerhet skulle du være så uheldig å krasje, så vil beltet gli opp og stramme over magen. Bruker du gravidbeltet så vil beltet stramme over hoftebeina Bare en bonus at beltet blir mer behagelig å ha på.