Sikkerhet i folkemengder

*høstmamma*

Elsker forumet
Noen ideer om hva som kan brukes for å holde barna i nærheten av dere når man er på ferie? Er redd for at hun skal forsvinne for meg når jeg blunker, så har tenkt å kjøpe en slags sele å ha henne i når vi skal på ferie. Noen som har noe slikt?

Og hvor kan man kjøpe navnelapper til å feste rundt håndleddet? Må være solid og ikke kunne dras av.

tips mottas med takk[:)]

de fleste butikker med babyutstyr fører både gå-seler og navnelapper til å feste rundt håndleddet

Hei.
Vet ikke hvor du kjøper sånne lapper, men har et tips å komme med.
Når dere er på plasser hvor det er mye folk og sånn, så ha på barnet gule klær!! Veldig lett å få øye på innimella folkemengden om barnet skulle bli borte et øyeblikk [;)]

Vi har sånn gå reim til å feste på vognselen til lillegutt og den bruker vi når det er mye folk. Har brukt det i dyreparken flere ganger.
Men www.mamma-mia.no selger slike bånd, sekker med bånd og armband

Det har jeg ikke tenkt på engang- fargerike klær var en god ide[:)][:)]
ORIGINAL: MercedesBærta

Hei.
Vet ikke hvor du kjøper sånne lapper, men har et tips å komme med.
Når dere er på plasser hvor det er mye folk og sånn, så ha på barnet gule klær!! Veldig lett å få øye på innimella folkemengden om barnet skulle bli borte et øyeblikk [;)]

mzTomdur: Gåreim ja- lurt, visste ikke at sånt eksisterte engang jeg[8|][:)][:)] Hvor kjøpte du den og hva kostet den?

Den kjøpte jeg på en helt vanlig babybutikk kosta under  200[;)]

Back
Topp