Sigrids ultralyd?

gravid88

Andre møte med forumet
Hei! Er det noen her som har vært hos henne? Hva opplevde du? Stemte det hun sa?
Var hos henne idag for tidlig ultralyd. Ut i fra min regning er jeg 6+4 idag, men hun fant ikke hjertelyd for hun mente jeg bare var 5+2 idag ut i fra størrelsen på embroyet/plommen.. hun tilbydte gratis sjekk igjen om 10dager...
Håper hun har rett for jeg har en syk dårlig følelse!!
 
Så skummelt da, håper det går bedre på neste ul!
 
Aldri hørt om henne før, men jeg krysser fingrene for at du bare har hatt et dormant embryo (at egget gikk i dvale etter befruktning) :) Jeg ble satt fra 6+2 tilbake til 5+5 på UL, så det kan skje. Håper på det beste for deg! *klem*
 
Hun er veldig hyggelig :)

Fant heller ikke hjertelyd hos meg, men jeg skulle vært over 11 uker på vei, så da bar det rett inn på sykehuset som bekreftet at det var dødt...

Håper du bare har misskalkulert :)
 
Oi.. dormant embryo har jg faktisk aldri hørt om:) spesielt...:p
Hun sa jo at hun hadde en god følelse for alt annet så jo kjempe bra ut;)
Takk for fine ønsker:)
Har hatt mistet før 1 gang, så vil ikke at det skal skje igjen...
 
Jeg har vært der. Synes hun er kjempe flink og hyggelig. Håper du får gode nyheter neste uke
 
Jeg har også vært hos henne, men var da 9+ uker på vei, så da ser man jo mer.
Syns hun var kjempe koselig og skal til henne igjen 21 mai.
Bra at hun tilbyr oppfølgingskontroll og håper alt står bra til da :)
 
Hei! Er det noen her som har vært hos henne? Hva opplevde du? Stemte det hun sa?
Var hos henne idag for tidlig ultralyd. Ut i fra min regning er jeg 6+4 idag, men hun fant ikke hjertelyd for hun mente jeg bare var 5+2 idag ut i fra størrelsen på embroyet/plommen.. hun tilbydte gratis sjekk igjen om 10dager...
Håper hun har rett for jeg har en syk dårlig følelse!!

Jeg har vært hos henne flere ganger, har bare positive erfaringer med henne. Anbefaler henne varmt. Hun fant ut at jeg var lenger på vei enn jeg trodde og det viste seg å stemme når jeg kom til ordinær UL.
 
Back
Topp