Signerer inn her

cakegirl84

Betatt av forumet
Hei,

Signerer inn her, da jeg er i uke 7+6, med termin 25 mai. Krysser fingrene og håper at lille spira holder seg inne i magehulen min. Har en god følelse, så håper på det beste. Ser frem til tiflig ultralyd i uke 11. Gleder oss til å fortelle storebror på 3,5 år om dette etter UL.

Velkommen hit :)

Gratulerer så mye :) og velkommen til oss :)

Hei,

Signerer inn her, da jeg er i uke 7+6, med termin 25 mai. Krysser fingrene og håper at lille spira holder seg inne i magehulen min. Har en god følelse, så håper på det beste. Ser frem til tiflig ultralyd i uke 11. Gleder oss til å fortelle storebror på 3,5 år om dette etter UL.

Velkommen til oss! :)
Jeg har termin dagen etter deg ;)

Gratulerer og velkommen!! :D

Gratulerer og velkommen :-)

Hei, Gratulerer og velkommen :)

Var på tidlig UL, forrige uke. Så en liten baby som lå og sov. Hjertet slo og det var veldig betryggende. Jeg var da ifølge menstruasjonstermin 11 uker, men ble satt 3 dager tilbake. Vurderer nå om jeg skal bestille en ny til uke 12, da det var for tidlig å se alt. Så jo at hjertet slo, men er jo greit å få sjekket mer. Blir dyrt å betale 1100 kr hver gang, men for å berolige en selv..Må tenke litt. Er 12 uker til mandag i følge tiflig ul beregning.

Så bra at spiren har satt seg fast og at du fortsatt er her i maiforumet med oss. :-)

Back
Topp