Signaturforslag

Øverste:) bedre sent enn aldri;)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Nei dette fikk jeg ikke til...kan det ikke gjøres fra mobil? En taaanke vanskelig å sitte oppreist i dag, så jeg kommer meg ikke bort til pcen...
Det må gjøre fra PC. :)

Godt man har en gubbe som er litt mer handy i pc verden enn meg :) Så nå har jeg også fått til :D

Her er vi to nerder og det vi ikke vet, det finner vi ut av :D

Haha, og nå ser jeg at bilde ikke kommer opp når jeg taster fra macen, men den kommer opp når jeg bruker appen som jeg bruker det meste av tiden;)

Der fikk jeg det visst også til:-) Men det imageshack-opplegget må jeg si var litt styrete...

1 lagre bildet på din pc/mac/hva enn du bruker.
2 last det opp til feks imageshack og velg small størrelse (ellers blir det for stort)
3 kopier direktelink og lim inn i din signatur.

:)
ka e imageshack?

ka e imageshack?

Imageshack er en nettside som tilbyr lagring av bilder.
Her kan de komprimeres og du kan få url eller direktelink hvis du som her ønsker å bruke et bilde som signatur.

Det betyr at du feks her på babyverden kan velge å lage en signatur med et bilde.
For at du skal slippe å laste opp det bilde som en egen fil hver gang du poster et innlegg så kan forumet her vise til linken hvor bildet er lagret (på nett) og vi her vil se den som et bilde om kodingen er rett.

Andre tjenester som dette er Photobucket. Det er sikkert mange flere, men det var disse jeg kom på i farta :)

fekk d til :) takk :)

Back
Topp