_nette86 venter en liten juleskatt Høsthjerter 2017 14 Mai 2013 #1 Hva må man gjøre for å få den flotte signaturen vår? Så ihvertfall 1 person som hadde den
Krysén Forelsket i forumet 14 Mai 2013 #2 Da høyretrykker du på bildet du ønsker: Også velger du kopier bildeadresse. Så går du på signaturen din: Der trykker du på det lille bildetegnet i redigerboksen: Også kommer det opp en boks hvor du bare klikker lim inn også voila! Bildet er på plass Gjerne bare trykk kopier på dette bildet jeg la i toppen her, eller det som ligger i avstemningstråden om du ønsker det litt større
Da høyretrykker du på bildet du ønsker: Også velger du kopier bildeadresse. Så går du på signaturen din: Der trykker du på det lille bildetegnet i redigerboksen: Også kommer det opp en boks hvor du bare klikker lim inn også voila! Bildet er på plass Gjerne bare trykk kopier på dette bildet jeg la i toppen her, eller det som ligger i avstemningstråden om du ønsker det litt større
_nette86 venter en liten juleskatt Høsthjerter 2017 14 Mai 2013 #4 Takk for kjempeflott forklaring Krysén
Krysén Forelsket i forumet 14 Mai 2013 #5 Det er jo i utgangspunktet kjekt om alle har den samme, men jeg synes at om folk har lyst på en annen så kan de godt ta en annen en
Det er jo i utgangspunktet kjekt om alle har den samme, men jeg synes at om folk har lyst på en annen så kan de godt ta en annen en
missi12 Elsker forumet 14 Mai 2013 #6 Regner med det er den dere har som vant avstemmingen? Tar den jeg også Som du sier så er det greit om alle har den samme
Regner med det er den dere har som vant avstemmingen? Tar den jeg også Som du sier så er det greit om alle har den samme