Signaturbilder?

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Ser at andre terminforum har slike søte bilder i signaturene sine, hvor det f.eks. Står: tilhører juli 2012 osv. Er det noen kreative sjeler her inne som vil lage noen slike? Jeg vil ha en søøøt baby i signaturenmmin, hvor det står en skatt ventes i August 2012 eller noe slikt :) flere som vil ha noe sånt?

Åhh, ja det må vi ha :)

Kan pröve å lage noen ... =p

Noen eksempler:

Jaaa, akkurat noe slikt jeg tenkte på :) finnes det noen litt sommerlige og? Med en liten blomst eller noe annet som minner om sommer :)

bare husk opphavsretten til bildene du finner...

ei venninne av meg fant plutselig ungen sin igjen i en sånn signatur her inne...

Jeg er nok litt sær, men jeg liker faktisk ikke signaturer med andres babyer i... På desember 2009 hadde vi også det, men fikk meg aldri til å bruke den. Jeg venter jo min egen baby, og jeg kjente på det spesielt sist da det var min første. Kunne heller ha tenkt meg en signatur som viser små hender eller føtter, evt mage o.l. Jeg vet, jeg er sær, hehe:)

Snakker ikke om signaturer sånn som de som har født har, sånn stor kollage med bilder av alle forumbarna hvis du skjønner:P Da har man jo et forhold til de barna:)

Et lite forslag fra meg:

Hvis man f.eks vet kjønn og vil fargekode det, så er jo det et alternativ:P

MissWixen: de var også søte! Hihi :) Har aldri tenkt noe over at man bruker andre sine barn egentlig, men bildene kommermjo selvføgelig fra et sted ;p

Enig med MissWixen jeg også.
Jeg vil gjerne ha en søt signatur, men da helst med barnehender eller føtter eller lignende.
Det føles litt feil å ha bilde av en annen sin baby.
Men dette er opp til dere andre, jeg har uansett ikke kunnskaper til å lage noe sånt. (finnes ikke teknisk anlagt...)

Jeg synes også det er litt rart å ha bilde av andres babyer, men nusselige hender og føtter er koselig da emoticon

Kan ikke noen som har peil lage noen alternativer og lage en avstemning da?

Jeg kunne også tenkt meg sånn, med føtter <3 eller søte små hender <3

Back
Topp