Signaturbilde

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Er det interesse for et signaturbilde? Tenkte at folk kunne laget forslag, også har vi en avstemming? :) Dersom det er interesse såklart.

Send ditt forslag til meg på pm innen søndag 13.04 klokka 18.00! Setter opp avstemming så fort som mulig etter dette!

Last edited:
Absolutt :)

Veldig!! Er du god på sånt eller?? :)

ja :D

Det er sikkert flere her som er gode på det! :D Om de som vil og gidder kan lage en eller to, sende til meg på pm, så kan jeg legge ut avstemming :) Det må være et spesielt mål og sånn, husker ikke helt hvordan den regelen var? Veit du det @Moderator Tone ? :)

Innleveringsfrist søndag 13.04? Er det for kort frist? For lang? Hva tenker dere?

Det tar vel ikke så lang tid å lage noe sånt? Hva med om en uke?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja! Det hadde vært stas :D

Supert altså!!! :)

Ja de som vil kan jo sende inn og så stemmer vi på en som blir felles!! :):)

Supert initiativ!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er sikkert flere her som er gode på det! :D Om de som vil og gidder kan lage en eller to, sende til meg på pm, så kan jeg legge ut avstemming :) Det må være et spesielt mål og sånn, husker ikke helt hvordan den regelen var? Veit du det @Moderator Tone ? :)

Innleveringsfrist søndag 13.04? Er det for kort frist? For lang? Hva tenker dere?

Det husker jeg neimen ikke, men det skal jeg få sjekket ut :)

Hva er et signaturbilde?
Novemberjentene har det, et lite bilde man kan ha i signaturen sin, som viser at du hører til oktober 2014 :)

-Taster fra appen-

Back
Topp