Signaturbilde

Hurra ! Da må man få det på sin plass også :D

Øhm, jeg lastet det opp på ImageShack for å få en link istedenfor å legge inn på vanlig måte her, også limte jeg linken inn over tickerne mine, og da la den seg bare på siden sånn når jeg tittet her ! :p Men du kan jo prøve å bare legge det over tickeren din å se om det fungerer likt ;)

Jeg kopierte bildeadressen fra den siden jeg la det ut på og da fikk jeg mitt sånn som det er under her... Vil helst ha det sånn som du Cachee

Jeg kopierte bildeadressen fra den siden jeg la det ut på og da fikk jeg mitt sånn som det er under her... Vil helst ha det sånn som du Cachee

Ordne deg en ImageShack konto, så kan jeg forklare hvordan du gjør det :) Det er gratis ;)

Fint :D

JEg trykket bare på bildet til Cachee.. Også fikk jeg opp bildeadresse der.. Kopierte den og gikk inn på signatur.. Der trykket jeg på bildeikonet i menyen og da får man opp en ny boks hvor man skriver inn linken til bilde.. :) Og wips så var det ordnet.. :)

JEg trykket bare på bildet til Cachee.. Også fikk jeg opp bildeadresse der.. Kopierte den og gikk inn på signatur.. Der trykket jeg på bildeikonet i menyen og da får man opp en ny boks hvor man skriver inn linken til bilde.. :) Og wips så var det ordnet.. :)
Så lurt ! Da slipper man å gjøre det via det programmet selv ;p Nå la det seg jo på siden av tickeren som ønsket da :)

Ja, jeg måtte trykke lit frem og tilbake for å få det på siden sånn som jeg ville ha det, men det går fort det.. :) Koselig med felles bilde.. :)

Back
Topp