SIGNATUR

sas

Gift med forumet
HVordan forandrer jeg signatur? Har nå slettet signaturen jeg har..la in slik jeg pleier men etter  ha lagret så bare står koden der..Hva er forandret, hva skal jeg gjøre nå..Dette er koden forresten: [IMG]http://i219.photobucket.com/albums/cc183/solstjerne76/CIMG4121.jpg[/IMG]

har prøvd å bruke små bokstaver på img...
 
Hvis jeg ikke tar feil, så kan du laste opp bildet via upload på signatur og ticker, og bare legge det inn.
 
hmmh...går der..men finner ingenting som heter upload...
 
Beklager, står ikke det der :)

Men, det tegnet med fjell på, trykk på det så kan du velge bilde :)
 
ok har fått det til, men syntes det virket tungvint..det må jeg bare si...uff..
 
sas skrev:
ok har fått det til, men syntes det virket tungvint..det må jeg bare si...uff..

Hei sas.
Dersom du finner en HTML kode for  Ticker, så skal den limes direkte inn i den delen som heter Ticker(MIne opplysninger / signatur og ticker). En kan ikke bruke type [IMG] kode lenger.
MEN dersom du kopierer et bilde for å ha det i signaturen din, så skal du kunne lime det direkte inn ved å bruke f.eks. CTRL + V. Om ikke så er det last opp bilde ved å klikke på knappen som ser ut som et fjell med solnedgang :-)
 
 
IT-Sandviks skrev:
sas skrev:
ok har fått det til, men syntes det virket tungvint..det må jeg bare si...uff..

Hei sas.
Dersom du finner en HTML kode for  Ticker, så skal den limes direkte inn i den delen som heter Ticker(MIne opplysninger / signatur og ticker). En kan ikke bruke type [IMG] kode lenger.
MEN dersom du kopierer et bilde for å ha det i signaturen din, så skal du kunne lime det direkte inn ved å bruke f.eks. CTRL + V. Om ikke så er det last opp bilde ved å klikke på knappen som ser ut som et fjell med solnedgang :-

Takk for svar. Kan være bare at jeg trenger å trene på dette. Men jeg måtte ut og inn av MINe sider for å hele tiden sjekke hvordan signaturen ble seendes ut. FLytte rundt på bildet får jegheller ikke til...Det kunne jeg med IMG koder..nå er jo min datters bilde i midten av hennes brødre og EGENTLIG ønsker jeg ikke det på den måten. MEn jeg brukte faktisk en hel halvitime på å finne korrekt str og plassering osv så nå orker jeg ikke mer. Så gi meg gjerne tips hvis det finnes en enklere måte..
Og som du ser klarer jeg ikke engagn å quote riktig her..sukk
 
sas skrev:
IT-Sandviks skrev:
sas skrev:
ok har fått det til, men syntes det virket tungvint..det må jeg bare si...uff..

Hei sas.
Dersom du finner en HTML kode for  Ticker, så skal den limes direkte inn i den delen som heter Ticker(MIne opplysninger / signatur og ticker). En kan ikke bruke type [IMG] kode lenger.
MEN dersom du kopierer et bilde for å ha det i signaturen din, så skal du kunne lime det direkte inn ved å bruke f.eks. CTRL + V. Om ikke så er det last opp bilde ved å klikke på knappen som ser ut som et fjell med solnedgang :-

Takk for svar. Kan være bare at jeg trenger å trene på dette. Men jeg måtte ut og inn av MINe sider for å hele tiden sjekke hvordan signaturen ble seendes ut. FLytte rundt på bildet får jegheller ikke til...Det kunne jeg med IMG koder..nå er jo min datters bilde i midten av hennes brødre og EGENTLIG ønsker jeg ikke det på den måten. MEn jeg brukte faktisk en hel halvitime på å finne korrekt str og plassering osv så nå orker jeg ikke mer. Så gi meg gjerne tips hvis det finnes en enklere måte..
Og som du ser klarer jeg ikke engagn å quote riktig her..sukk

He he he. Det med quotingen er i alle fall enkel sak å veilede i... Du må skrive inn under streken nederst i editoren...
Kommer tilbake til det andre. Der må du rett og slett redigere i rekkefølgen av bilder/HTML-koden...
 
Back
Topp