Sier takk for meg

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Våknet med at det bare rant friskt blod.
Så slaget er tapt..

Takk for god støtte jeg har fått.

Og masse lykke til videre dere! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra og at dere får et lykkelig svangerskap :-)

På mobilen. Digger appen ♥

Så utrolig trist! Føler virkelig med deg og vet akkurat hvordan du har det :( Håper neste spire holder seg på plass i ni mnd.

Så trist! Lykke til videre, håper neste spire blir værende! klem

Nei. Så trist:( Masse lykke til.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Å nei så trist!!!! :( håper en ny spire klorer seg fast snart igjen!!!! :) klem

Ånei, det var trist å høre! har vært gjennom det før, og det er vondt, trist og vanskelig! Den gang "trøsta" eg meg med at barnet sikkert ikkje var levedyktig siden det skjedde, og at det var greit at det skjedde tidlig i forløpet i stedet for når eg var langt på vei...
Håpe det klaffe igjen snart!
Ta godt vare på deg sjølv, grin, kryp opp i sofaen og bruk tid!

Så trist... Uff. Håper det går greit med deg, og at spiren sitter neste gang!

Vent. Dette skjedde med meg på søndag, men jeg var på ul å alt sto bra til:-) så det trenger ikke bety at du ar mist:-) krysser fingrene for deg :-)

Vent. Dette skjedde med meg på søndag, men jeg var på ul å alt sto bra til:-) så det trenger ikke bety at du ar mist:-) krysser fingrene for deg :-)
Får håpe. Skal på ul om 6 dager.. og ny blodprøve i morra.. men mister litt håpet.

Får håpe. Skal på ul om 6 dager.. og ny blodprøve i morra.. men mister litt håpet.

det er grusomt å ikke vite.. Nesten bedre å få en negativ bekjed med en gang enn å gå å undres å tenke Synes jeg. Men du skal se alt er bra :-) krysser fingrene for deg og sender med en klem <3

Trist! Håper du blir positivt overraska på ul-en! Visst ikkje håpar eg du snart er gravid igjen og at det då går bra heilt til mål!

Back
Topp