Sier magefølelsen deres noe angående kjønn?

Mannen er skråsikker på at det blir en jente til, og det har vel egentlig farget hele magefølelsen min, jeg hadde ingen følelse :p

Jeg har følelsen av at det blir en gutt. Mamma mener det samme, og i følge både kinesisk kart og ringtesten blir det gutt. Spennende å se da, blir lykkelig for både jente og gutt :happy::Heartpink:Heartblue

Føler også gutt. Var så kvalm sist, og det er jeg ikke nå. I følge både ringtest og kinesisk fødekart blir det gutt. Begge de viste jente sist og det ble det.

Har veldig på følelsen at det blir gutt denne gangen. Men tror egentlig det bare er fordi vi har jente fra før og tenker at det nå kommer en gutt. ikke begrunnet i noen annen følelse enn at jeg ser for meg en av hver. Blir utrolig spennende!

Ingen magefølelse enda. Har alltid sett for meg at jeg får en jente, men nå har jeg vært guttemamma i tre år, så det er vanskelig å se for seg noe annet. Får se om magefølelsen kommer etterhvert. Sist drømte jeg at jeg fødte en gutt, og det stemte jo [emoji173]️

Vi har en liten jente følelse :happy:
Begge to omtaler magen som hu ...
Blir spennende å se ved fødsel :dummy1::dummy:
Alle "hjemme tester" har hatt delte meninger med hell mot jente :Heartred
Får bare smøre oss med tålmodighet

Nå har jeg følt jente to dager på rad, men er nok fordi jeg er så motsatt av sist svangerskap som resulterte i en gutt [emoji38]

Har ingen bestemt følelse, men har drømt flere ganger at det blir en jente :dummy1:

Fikk jente følelse med en gang testen ble positiv, men er så usikker [emoji28]

Magefølelsen min sier jente:dummy1: men har en følelse av at det ikke bare er en lite spire inni her men to:dummy::dummy1: Tul i morgen, så er veldig spent på om det er ett eller to bankene hjerter som gjemmer seg inni magehulen:Heartbigred

Nå sier magefølelsen jente :)

Back
Topp