Sier magefølelsen deres noe angående kjønn?

Lille Lykke

Forumet er livet
Himmelbarn
I Norge fødes cirka 50/50% jenter of gutter med en liten overvekt av gutter.
Men for gøy - hva sier magefølelsen deres?
Skriv hva du tror her, så kan vi sjekke det igjen etter at vi har vært på ultralyd. Spennende å se om det er noe i magefølelsen.

Her har jeg veldig jentefølelse. Syns symptomene foreløpig ligner på mine jentesvangerskap (har vært gravid med to jenter og to gutter fra før).

Har følelese på gutt denne gangen. Hvorfor vet jeg ikke.. Men har tenkt "han" hele tiden her.

Jeg har ingen følelse!! Veldig rart. Men jeg sier «han» hele tiden, så kanskje det er følelsen :) Men sambo tenker jente.

Jeg er jo bare 4+2 i dag men har en liten jentefølelse allerede, men min forlovede som forøvrig snart blir min ektemann mener gutt

Har litt jentefølelse [emoji4] Sist var jeg overbevist om at det var gutt fra dag 1, og det stemte [emoji4]

Magefølelsen sier jente og gutt. Så håper jeg begge blir med til termin (eller like før eventuelt). :)

Har en helt klar følelse på jente, men om det er fordi jeg har et sterkt ønske om det, eller om det er noe i det vet jeg ikke

Har en magefølelse av at det blir en jente [emoji4] Var sikker på jente sist også og det stemte. Blir spennende å se om det stemmer nå også [emoji4]

Jeg har ikke tenkt noe på kjønn..:wideyed: Har ingen følelse på hva det kan være.. Tror ikke det har gått helt opp for meg at jeg er gravid heller :shy:

Vi snakker om «han», men jeg er jaggu ikke sikker. Vakler hele tiden på hva jeg tror det er. Vi skal jo heller ikke vite på OUL, så må jo vente helt til fødsel..... nesten så jeg har lyst til å ta en ekstra UL uten mannen for å få vite kjønn, for denne gangen er jeg kjempe nysgjerrig! I tillegg har jeg er veldig ønske om å vite d... ikke fordi det er feil om vi får en gutt, men tror jeg vil få en reaksjon på å aldri skulle få oppleve å evt få en jente... og vil heller ha reaksjonen før fødsel... om d gir noen mening?

Tenker veldig jente, men har jo ei jente fra før. :)
Veldig kjekt med ei jente siden jeg har spart nesten alt Spennende å se ❤️

Vi snakker alltid om «han» når det diskuteres graviditet og første barn, men man vet jo aldri ;-) Jeg skulle gjerne fått en gutt som en dag blir storebror, men jeg tror samboeren min ønsker seg ei lita datter (kanskje fordi vi kun er enig om jentenavn[emoji28]). Uansett hva det blir så blir vi glade begge to, så lenge vi får en frisk baby [emoji173]️

Back
Topp