Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei igjen, tredje termingruppe på fire måneder
Jeg melder meg ikke offentlig inn her helt enda. 7 dpo i dag, og har uforklarlige sterke tester. Så sterke at jeg tror ikke på dem før jeg ser stigning…
Vis vedlegget 375833
Vis vedlegget 375834
Som sagt venter til jeg ser tydelig stigning. Føler at det er noe som ikke stemmer. Oppsøker lege for måling etter ikmoi!! De er sterkere enn mine på 12 dpo. Jeg hadde dog svake 15 dpo med første mann da. Men har du vurdert å måle på legekontoret ?
Som sagt venter til jeg ser tydelig stigning. Føler at det er noe som ikke stemmer. Oppsøker lege for måling etter ikm![]()
det virker ihvertfall veldig positivt !Oi de var sterke ja. Flere små der inne kanskje. Håper for degHei igjen, tredje termingruppe på fire måneder
Jeg melder meg ikke offentlig inn her helt enda. 7 dpo i dag, og har uforklarlige sterke tester. Så sterke at jeg tror ikke på dem før jeg ser stigning…
Vis vedlegget 375833
Vis vedlegget 375834

Jeg synes at den blå også er sterkere! og om den 25 fra babyplan slår ut slik er jo det veldig braUsikker på om det er stigning i dag eller ikke. Er også tom for babyplan sine tidlig tester, men ser strek på 25 mlU. Men tempen er fin
Vis vedlegget 375904 Vis vedlegget 375903
Synes du? Håper virkelig du har rettJeg synes at den blå også er sterkere! og om den 25 fra babyplan slår ut slik er jo det veldig bra
Håper spora sitter![]()

Jeg ser faktisk stigning fra de siste tre dagene. Håper det fortsetter sånn…En liten oppdatering fra sniker’n fra sidelinjen. 9 dpo i dag.
Vis vedlegget 375965 Vis vedlegget 375966

Du er jo superfertil

Ja, tredje prøveperiode. Oktober, desember og nå januarDu er jo superfertilEr det ikke tredje måneden du har blitt gravid nå?
![]()
skjønner ingenting. Men jeg jubler ikke helt enda. Tror ikke før jeg ser en troverdig stigning, og måle hcg etter ikm Mistenker jeg har tidenes kjemisk… testene blir ikke sterkereHar lyst til å gråte. 2 dager til ikm.
Vis vedlegget 376173 Vis vedlegget 376174 Vis vedlegget 376175 Vis vedlegget 376176 Vis vedlegget 376177
det kan snu og begynner å stige fortsattIkke gi opp riktig endaMistenker jeg har tidenes kjemisk… testene blir ikke sterkereHar lyst til å gråte. 2 dager til ikm.
Vis vedlegget 376173 Vis vedlegget 376174 Vis vedlegget 376175 Vis vedlegget 376176 Vis vedlegget 376177
Vi får se, men akkurat nå føler jeg det ser veldig dårlig ut…Ville ventet en del dager før du mister håpetdet kan snu og begynner å stige fortsatt
Føler det burde vært sterkere. 
Hvis tr ikke dukker opp på onsdag, så drar jeg å måler på torsdag.Ikke gi opp riktig endaKan du ikke dra til lege å måle?
![]()