Sier forsiktig hei

Gratulerer og velkommen hit til oss! :) Har termin 30.juni, men belager meg på overtid denne gangen også så holder meg i juligruppa :)

Velkommen har ventet på aug terminene skal begynne å rulle, føler enn selv har kommet langt når neste mnd åpnes:)

Ja, det blir ganske likt da :) Spent på hvordan det blir å gå gravid med en som er såpass liten :D
Jeg ble gravid med andremann da første nettopp var fylt året. Det var litt tøft i første trimester, da jeg var mye kvalm og svimmel, men etter det gikk det kjempefint :D Har vært lite sjalusi, og de er så nært knyttet til hverandre nå at det er en fryd å se :)

Sier forsiktig hei her! Er ikke ikm før fredag men har hatt ganske tydelige tester fra sist fredag allerede :rolleyes: så tar sjansen :hilarious: sist i løypa og har strengt tatt termin 1.8 men håper jeg er velkommen allikevel! Fødte fire uker før tiden sist så :)
Gratulerer :Heartred

Gratulerer og velkommen! Så gøy at vi er i samme termingruppe igjen.:) kunne ønske jeg også føde 4 uker før, men jeg er en som føder 2uker etter termin. :hilarious:

Takk! :) Ja, det var egentlig fint å føde da siden han var stor og frisk. Kommer til å bli sååå utålmodig hvis jeg må gå forbi termindato denne runden :angelic:

Gratulerer! :love017

Kjente igjen navnet ditt fra IKM gruppa, så gøy å se at vi havnet i samme termingruppe her :D tipper noen av de fra IKM gruppa kommer til å splitte seg litt mellom juli eller august, eller begge deler alt ettersom, men uansett kjekt å se igjen navnet ditt her :happy:

Back
Topp