Nå kan dere juble, for nå har dere fått inn ett ordentlig nervøs medlem Jeg testet positivt 11 dpo, og 12 dpo tok jeg hcg hos legen som var på 41. Tok en ny på torsdag som jeg ikke får svar på før i morgen pga 17 mai og helg. 14 dpo tok jeg en ny cb ukesindikator som visste 2+3 så det gikk riktig veien. Tok en ny test ikm den 17 mai. Har fått bittelitt brunt på papiret litt her og der i noen dager. Er ikke veldig mye, og har lest at det er helt normalt, så slo meg litt til ro med det. Men i går ble det litt lyserosa på papiret før det forsvant og ble igjen til brunt. Blir jo så redd! Men har fremdeles symptomer og hele pakka. Fordi jeg ble stressa pga det rosa på papiret tok jeg en ny test, og den var jo ikke akkurat så mye sterkere som den dagen før. Bør jeg være veldig bekymret? Er i dag 4+3. Er så glad for å være gravid, og har mange herlige symptomer (liker symptomer, det gir meg bekreftelse på at alt er bra), men samtidig så har jeg jo lest lest om de som blør litt, som det ikke går bra med, eller de som tror alt står bra til, men så er det ikke noe i livmoren, men kroppen fortsetter å produsere hormonet.
Jeg er jo skikkelig Googletøs også. Googler alt mulig, og blir glad og redd om hverandre. Og jeg ser jo deres sterke tester. Og hcg som er himmelhøyt, mot mine 41 på 12 dpo.
Jeg er jo skikkelig Googletøs også. Googler alt mulig, og blir glad og redd om hverandre. Og jeg ser jo deres sterke tester. Og hcg som er himmelhøyt, mot mine 41 på 12 dpo.