Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei legger ikke til folk jeg ikke har sett før. Legger heller ikke til ungene til andre venner av meg som er 9 og 10 år gammle og mange yngere en det og, som fyller facebook me alt mulig tøys og tull. Legger heller ikke ut 100 vis av bilder fra privatlivet og alle middagsrettene vi har hatt hele uka, å hvordan gulvet ble seende ut da hunden labbet inn me sølepoter. Sånne unødvendige ting synes jeg er bare tull å legge ut. :)
Absolutt ikke.. Folk jeg knapt vet hvem er, hva skal jeg med de på facebook? Og de som faktisk ikke hilser på meg i butikken, slett.. Men jeg har endel på vennelista mi, en god del bv-jenter. Det vurderes opprydding :-P
Nei, har ingen jeg ikke kjenner på vennelista mi. Og jeg skjønner virkelig ikke hva de om legger til folk de ikke kjenner tenker? Hva er greia? Jeg har solgt et par ting i en slik til salgs gruppe på facebook, og fått flere forespørsler fra medlemmer der inne. Og flere som jeg har solgt til har lagt meg til. Er det liksom om å gjøre å ha mest mulig venner på facebook eller?