Sier du JA

Piper Chapman

Gift med forumet
Til alle vennefårespørsler på face ??

Jeg vill ikke ha en venneliste med 700 mennesker jeg knapt ser,prater eller har prata med.Heller ikke noen kolleger sier jeg ja til.
Føler at det har blitt slik at er man ikke venn på face eller sa nei til vennefårespørsel så er det "gæli".

Nei det gjør jeg ikke. Jeg legger bare til folk jeg kjenner, ikke folk jeg bare har sett en gang..
Jeg slettet faktisk 70 stk her; folk jeg kjenner, har pratet med/gått på skole med/vært venn med, men jeg har ikke kontakt med dem lenger..  De har ikke interesse av mitt liv, og omvendt.

BRAhar også slettet noen. Men får stadig fårespølser av folk jeg har jobba med en gang ell to. jeg er ikke inntresert i og ha de der. Men hintet tar de ikke. hehe
IdaLolita skrev:
Nei det gjør jeg ikke. Jeg legger bare til folk jeg kjenner, ikke folk jeg bare har sett en gang..
Jeg slettet faktisk 70 stk her; folk jeg kjenner, har pratet med/gått på skole med/vært venn med, men jeg har ikke kontakt med dem lenger..  De har ikke interesse av mitt liv, og omvendt.

Absolutt ikke. Har 81 venner på face. Avslår hele tiden. Har valgt å kun ha de nærmeste av familie, venner, kollegaer og gamle klassekamerater.

Jeg sier innimellom ja til folk jeg ikke kjenner så godt. Facebook kan brukes til nettverksbygging, noe som er viktig både for meg som student og videre i arbeidslivet. 

Jeg sier ikke ja til alle, men nå er det sjelden jeg får venneforespørsler fra mennesker jeg aldri har møtt eller hatt kontakt med på en eller annen måte.

Nei.
I starten var jeg venn med alle, var nysgjerrig på hva alle jeg hadde gått på skole med drev med osv. Ikke sånn snoke-stalke-nysgjerrig, men oppriktig interessert i å vite hva de gjorde.
Nå har jeg sletta mange. Har ingen kontakt med de, og hadde nok ikke hilst på de hvis jeg møtte de på gata.

Tøsa! skrev:
Nei.
I starten var jeg venn med alle, var nysgjerrig på hva alle jeg hadde gått på skole med drev med osv. Ikke sånn snoke-stalke-nysgjerrig, men oppriktig interessert i å vite hva de gjorde.
Nå har jeg sletta mange. Har ingen kontakt med de, og hadde nok ikke hilst på de hvis jeg møtte de på gata.

Nettopp, har folk som ikke sier hei da jeg møter dem!Så hva er vitsen !

Nope. Vet jeg ikke hvem de er, overser jeg dem. 
Og er det noen jeg såvidt har møtt, vurderer jeg hvorvidt det er noen jeg vil gi tilgang til mine "greier", og noen jeg har behov for å se statusene til osv. 

Absolutt ikke.. Folk jeg knapt vet hvem er, hva skal jeg med de på facebook? Og de som faktisk ikke hilser på meg i butikken, slett.. Men jeg har endel på vennelista mi, en god del bv-jenter. Det vurderes opprydding :-P

Nei, godtar ikke alle. Men har veldig mange fra forum rundt i verden, diskusjonsgrupper på FB, kjente fra hjembyen, veldig mange fra jobb osv... Så jeg har vel 1400 venner. Samler ikke, sånn på en fjortismåte, driter i hvor mange jeg har. Var kanskje litt ukritisk før, men er mer kritisk nå hehe.

Nei, jeg svarer ja på folk jeg kjenner eller synes er interessante og vil bli bedre kjent med :)

FancyPants skrev:
Jeg sier innimellom ja til folk jeg ikke kjenner så godt. Facebook kan brukes til nettverksbygging, noe som er viktig både for meg som student og videre i arbeidslivet. 

Jeg sier ikke ja til alle, men nå er det sjelden jeg får venneforespørsler fra mennesker jeg aldri har møtt eller hatt kontakt med på en eller annen måte.

Det bruker jeg LinkedIn til.

NEI!

Mamman min gjør det, ho syns det er gøy å ha 4-500 stk der og legger til masse mennesker i grupper ho er medlem av og har overhode ikke kontroll på hvem eller hva slags mennesker de er, blir ganske irritert på ho for ho har noen bilder av ungene mine osv der og 0 peil på nett-sikkerhet osv..

Nei, det gjør jeg ikke. Der har jeg familie, venner, og noen jeg har gått på skole med. Gamle klassekamerater er sortert litt, de jeg aldri har hatt kontakt med på facebook negang de er slettet.

Var venn med veldig mange i begynnelsen, men slettet 250 stk en gang :P hehe, men nå har jeg laget meg ny profil da, for å få vekk litt gamle bilder og sånt :P  Og nå sier jeg ja bare til dem jeg kjenner godt.

Bor på et lite sted, der alle mener alle skal ha alle på FB :P

Sier nei til alle jeg ikke vet hvem er. Har under 200 venner og håper ikke på en 900 liste hehe.

Nope. Om jeg jobber med folka så godtar jeg. Om det er noen jeg har møtt ute en gang i tiden, så godtar jeg ikke.. Men har mye folk på vennelista som skulle vært sparka ut.. Folk jeg har gått på skole med, som jeg ikke kjenner lengere osv..

Back
Topp