Ja, ikke sant.. man kan jo ikke høres helt teit ut liksom :-D Har skjønt at når jeg bor på et sted de sier bagguÆtt så kan jeg ikke komme her og snakke pent altså..Jeg også er opptatt av å snakke riktig og sånt, men på noe må jeg bare gi meg.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant.. man kan jo ikke høres helt teit ut liksom :-D Har skjønt at når jeg bor på et sted de sier bagguÆtt så kan jeg ikke komme her og snakke pent altså..Jeg også er opptatt av å snakke riktig og sånt, men på noe må jeg bare gi meg.![]()
Ja, ikke sant.. man kan jo ikke høres helt teit ut liksom :-D Har skjønt at når jeg bor på et sted de sier bagguÆtt så kan jeg ikke komme her og snakke pent altså..![]()
Haha! Det hun sa!Sier begge deler.. kommer an på hvor fint folk jeg snakker med, haha! Neida. Jeg prøver innimellom å si bagett, for jeg er så opptatt av å snakke ordentlig og uttale ting riktig, men det høres jo heeelt på trynet ut.. så jeg ender som regel på baguett :-D