Lurer på hva som skjer i hodet på slike...
Ja du kan så si, der vet vi at det er mye rart som svever da. Hun er veldig snill men har mye rare meninger og oppfatninger om ting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på hva som skjer i hodet på slike...
Ja du kan så si, der vet vi at det er mye rart som svever da. Hun er veldig snill men har mye rare meninger og oppfatninger om ting.
Har sett det og ikke sagt i fra. var på sykehuset da jeg så noen hadde pledd over vogna. jeg hadde hyperemesis og hadde mer enn nok med å konsentrere meg om å ikke kaste opp, så jeg gikk bare rett forbi.. De var også utenlandske så om de i det heletatt hadde skjønt hva vi prata om, var også en grunn til vi ikke sa noe...
Dumt at hun lar sin egen oppfatning gå foran anbefalinger som dette, da. :/ Er jo ikke for å være vanskelig.
Nei og det nytter ikke om det står svart på hvit, hun vet best og sånn er det bare.
Vet om en som legger suttekluten over hele fjeset på ungen sin for å roe han ned. Hun mener gutten trenger det for å sove, men jeg mener det er helt feil uansett. Har ikke sagt ifra, da hun har litt lett for å bli sint![]()
Glad jeg ikke kjenner noen sånne.hadde blitt mektig provosert.
Det er bra han har "vokst fra seg"Her har han fått kosekluten over ansiktet selv, helt siden han så og si var nyfødt. Han snudde og vrei på hodet til den havnet over. Kunne ta den bort og legge den ved siden av, men noen minutter senere var den over igjen. Passet hvertfall på at den ikke skulle ligge over nesen og munnen. Har en venninne som kjenner en som mistet lillebroren sin da han hadde noe sånt over hodet mens han sov. Så har passet veldig på. Han legger den ikke over hodet lenger nå heldigvis.
Forstår jo at noen babyer trenger det mørkt, man da kan man jo fint gjøre som dere og legge den over øyneneVi legger kosen over ansiktet til vår. Ellers roer hun seg ikke i vogna. Vi har prøvd lenge, eneste måten. Men vi dekker mest øynene da, og passer på at nese/munn er fri.
Kosen er en tynn flanellsbleie.
Ja det er fryktelig irriterende og hvertfall når det er ting som er helt bak målhun er fra Kroatia og det er helt tydelig at de har litt andre meninger der enn vi har haha
![]()
Åja, hehe.Lenge siden hun flyttet hit ?
Hun har bodd her noen år nå![]()
Forstår jo at noen babyer trenger det mørkt, man da kan man jo fint gjøre som dere og legge den over øynenedet synes jeg absolutt er helt innafor
men å legge den over hele fjeset konsekvent, og la den ligge der uten å ha munn/nese fri kan da ikke være bra?
Sa i fra til ei når jeg var i byen tidligere i dag. Sa ifra på en ordentlig og hyggelig måte (synes jeg da) Fikk huden full av kjeft. Jeg hadde ikke noe med osv. Så ho igjen litt etter og teppet var fremdeles på.