Sier babyen noe?

Vixen

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Maiblomstene 2017
Er har mini noen uker sakt "mamamamama" fra jeg går ut av rommet og til jeg kommer inn igjen. Nå sier han "mamma". Deilig følelse:) ellers er det mye babling som dadada. noen andre som har noen ord å dele?

Jøss, så tidlig ute deres barn er da :) her hermer han litt etter oss med ord. Men han sier OI :p sånn oi, jeg vet jeg gjorde noe rampete nå, men jeg er så skjønn når jeg sier oi at dere ikke kan bli sinte på meg

Ingen ordentlige ord, bare lyder. Mamamama, tatata osv.

Sier mamma og hei. Ellers masse babling og spørrelyder.:)

Hun har sagt pappa, mamma og ha'det en stund. Nå sier hun også natta, Amma (det vi kaller hennes mormor) og Nanna (farmor)

Dada, de de, Papa :)

Hun har gjentatt noen ord rett etter vi har sagt dem, så jeg vil heller kalle det herming. Hun har hermet dokka, borte og kose :)

Ingen ordentlige ord, mye babbling :) har mye på hjertet til tider

Ikke helt tydelige ord, men noe som ligner veldig på mamma, pappa og jaja. I tillegg har hun begynt å si "Hah!" :p
Jeg har liksom tenkt at det blir interessant å ha med seg 2-3 åring som sier alt mulig rart, men det har vært noen situasjoner hvor jeg blir litt flau når jeg snakker med andre og hun sitter i vogna og sier "jaja"..

Mange som er tidlig ute her:) Hos oss høres det ut som nei, ja og mamma, men det kan være vi legger litt godvilje til for å høre det:) mye lyder og babling

Back
Topp