Sideskill eller midtskill ?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
Jeg har midtskill, men sideskill på luggen.

Drømmeren skrev:

Elisabeth ! skrev:
Sideskill. Syns liksom det blir noe feil når jeg har midtskill. :P

Enig

Miss Claymore! skrev:

smash skrev:
Jeg har midtskill, men sideskill på luggen.

Midtskill?! Omg, you are bloodharry!

Du er bare sjalu:P nkwejriyeyqisrpourjcuyngrfundkms

Jeg har midtskill.. Det er sånn håret mitt vil og bør ligge. Alt annet ser ikke bra ut, og håret finner veien tilbake.

Har sideskill på høyre siden. Ser helt fjern ut med midtskill ;)

Forresten aldri tenkt at noen kan se på det som fjernt å ha midtskill!!

Som en generell regel synes jeg ingen er finere med midtskill enn sideskill.

Labambie skrev:
Sideskill. Det er svært få voksne mennesker som kler midtskill altså. Det blir sånn "rullgardin". 

Sideskill!!!! Kan aldri tenke meg å ha midtskill igjen!!! blæh.

Jeg har midtskill, mulig den heller mer mot en side enn en annen da men aldri hørt at det var harry eller noe..ser mange med det jeg. Har oftest håret satt opp uansett eller luggen dratt bakover og festet med lus

Jeg har midtskill. Alltid hatt sideskill ellers, men de siste to årene er det midtskill som har regjert 

Har "langt" bølget hår..

Sideskill. Midtskill ser bare helt rart ut på meg.

svært få kler midtskill. Og på de som ikke kler det er det rett og slett forferdelig. Jeg kunne aldri i min villeste fantasi funnet på å ha midtskill :P

Så rart at alle sier at de ikke kler midtskill! Første halvdel av nittitallet kledde jo alle midtskill. Hva har forandret seg? ;)

Jeg har sideskill siden jeg virkelig ikke kler midtskill. Har en del venner som har byttet til det i det siste, men de kler det faktisk. Har mye med hodefasongen å gjøre.

Sideskill, fordi håret faller seg slikt.

Hadde sideskill på 90-tallet og, selvom min mor hardnakket prøvde å få håret mitt til å være i en midtskill. Prøvde meg en stund med sånn sikksakkskille også, men det var det vel strengt tatt INGEN overhodet som passet.

Back
Topp