Sidepute

Nymor21

Andre møte med forumet
Noen som har erfaring med Doomoo sin sidepute? Baby på 7 uker har fått litt asymetrisk hode pga. favorittside, og vurdere denne puten på natten. I såfall hvor lenge har dere brukt den? Og etter hvor lang tid har dere sett at hodet er begynt å normalisere seg? Hun beveger seg til begge sider, så er ikke låst i nakken, men mistenker det kan skyldes at hun har vendt seg mot meg hver natt.

Bytt heller på hvilken ende av senga dere ligger. Da kan du bare skyve senga hennes til fotenden og legge henne andre veien i senga også må hun da snu hodet motsatt vei for å lukte deg. Eller om dere samsover, så ha hele senga for dere selv en peridoe så du kan varier hvilke side av deg hun sover på.

Vi har allerede byttet side og når hun er våken snur hun seg mot meg, men ser hun ofte legger seg mot favorittsiden når hun sover, så lurte på om puta kunne være grei en stund.

Vi har allerede byttet side og når hun er våken snur hun seg mot meg, men ser hun ofte legger seg mot favorittsiden når hun sover, så lurte på om puta kunne være grei en stund.

Tok en ukes tid fra vi byttet side til gutten min begynte å sove med hodet den andre veien :)

Da kan det være greit med pute :) vi brukte pute fordi vår snudde seg mot den ene siden uansett hvilken side jeg lå på. Husker ikke merket, kjøpte på jollyroom. Var sånn memory foam med «hull» i midten. Hjalp på vår. Men det tok LANG tid før hodet begynte å bli bedre. Han var helt flat. Tok flere mnd før han begynte å bli rundere

Da kan det være greit med pute :) vi brukte pute fordi vår snudde seg mot den ene siden uansett hvilken side jeg lå på. Husker ikke merket, kjøpte på jollyroom. Var sånn memory foam med «hull» i midten. Hjalp på vår. Men det tok LANG tid før hodet begynte å bli bedre. Han var helt flat. Tok flere mnd før han begynte å bli rundere
Hadde dere han på motsatt side til det var rundere eller når lot dere han ligge som han selv ville?

Hadde dere han på motsatt side til det var rundere eller når lot dere han ligge som han selv ville?
Med puta så lot vi han ligge som han selv ville, fordi den fordelte vekten av hodet mer jevnt, sånn at det ikke ble så stort trykk akkurat der han lå :) vi brukte den når han lå på gulvet å lekte også

Ingen erfaring med akkurat den puta, men vi brukte smultring pute til nr 2. Prøvde alt annet først, men det var kun puta som hjalp. Vi brukte bare puta på dagtid når jeg hadde oversikt også lot vi henne styre selv på natt. Etter noen mnd hadde hun fått vanlig hodeform.

Back
Topp