Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tinejento
Så artig!!![:)]
Mamma var med en gang, rett etter operasjonen, og hu elska det!!
Svigermor var også med en gang.. -er så artig å se hvor mye det betyr for dem å ta del i det fantastiske som skjer med oss nå!![:D][:)]
ORIGINAL: majea
Svigermor var også med en gang.. -er så artig å se hvor mye det betyr for dem å ta del i det fantastiske som skjer med oss nå!![:D][:)]
Skulle gjerne hatt med svigermor, men hun tør ikke kjøre inn til Oslo alene og dessuten er mine kontroller på mandager og da er hun på jobb, hadde kanskje gått om kontrollene var på fredager[;)] Men men, hun ringer meg nesten hver dag, så jeg har mye kontakt med henne[:D] Skikkelig stas at det blir tvillinger på den siden av slekten også, hun er kjempestolt[:D]
ORIGINAL: majea
Skulle gjerne hatt med svigermor, men hun tør ikke kjøre inn til Oslo alene og dessuten er mine kontroller på mandager og da er hun på jobb, hadde kanskje gått om kontrollene var på fredager[;)] Men men, hun ringer meg nesten hver dag, så jeg har mye kontakt med henne[:D] Skikkelig stas at det blir tvillinger på den siden av slekten også, hun er kjempestolt[:D]
Det kan jeg tenke meg at hun er!![;)]
Svigers var på besøk her nå, og svigermor er såå fascinert over den store fine magen min[;)]
Jeg måtte pent ta opp t-skjorten slik at hu kunne ta bilde (som jeg vet blir sendt rundt til hele slekta og alle vennene[8D]). [:D]