siden vi var inne på jobb

Går på arbeidsavklaringspenger..

assistent i bhg 100% har 6 mnd praksis igjen (3 mnd på barneskole, 3 mnd på ungdomskole) så er jeg barne og ungdomsarbeider..

80% som lærer. Heeerlig akkurat nå[:D] Nå var det godt med ferie, men elsker jobben min og elevene mine[:)]

100% barnehageassistent [:)]

Jeg jobber som advokatfullmektig. Har fortsatt permisjon med min første, men er tilbake i jobb om en måned:-)

jobber som daglig leder på en møbel forretning

Jobber ca 70% som NK på den lokale puben :-)

Tar imot returer hos en legemiddelfirma.100%

pedagogisk leder 100% men etter barn har jeg lyst til å gå ned til 90% men to dager fri i mnd :) men får se

Sykepleier i 80% turnus

Litt sjenert ennå og vil ikke røpe for mye, men jeg jobber 100% innenfor finans. :)

ORIGINAL: *Emma08*

ORIGINAL: Tljohan

Jobber som luft og sjøtransportkoordinator offshore - 100%
2 uker på jobb - 4 uker fri [:)]

så stilig[:D] hva gjør du da? sånn litt bedre forklart til ei som må ha ting inn nøye[;)]

Sitter i tårnet og snakket med helikopterne som kommer til og fra Sola og de to vi har fast på installasjonen. I helgene kjører vi også båttrafikken mellom plattformene og mellom Tananger og plattformene :) En utrolig kjekk og spennende jobb :) I love my job ;)

Jobber i løpende vikarbyrå som Hjelpepleier, blir sendt rundt til sykehus/sykehjem/boliger og lignende i oslo og buskerud =) helt ok det=)

Back
Topp