Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så burde det vel også være støttehansker har skikkelig pølsefingre nå og det er vanskelig å holde ting.
Var hos JM i dag og har gått opp 8 kg siden sist, 1 mnd, og hun sa at det kom av alt vannet i kroppen min *blubb blubb*
Huffda Sikkert ganske så vondt kan jeg tenke meg. Hva i all verden skal kroppen med alt dette vannet?
Heldigvis ikke like hardt rammet enda...
Sitter å lurer på det samme Kanskje jeg har et sykt lager til amminga tror hvertfall det blir mye svetting etter fødselen...
Ja kanskje kroppen tar vare på det fordi den vet at ungen kommer til å tømme den for alt når den setter i gang med spisinga
Vi kan bare håpe *krysser alt som krysses kan*
Huff, ser ikke mye godt ut!
Huff, ser ikke mye godt ut!
Jeg har ikke fått vann i bena, men er så sår under fotsålen at jeg nesten ikke kan gå!! Fått en skikkelig hard kant på hælen de siste dagene..bestille en time hos fotpleie tro..?!
Gå til en bandagistforretning. Der kan du få støttestrømper for både hender og føtter. Men de for hendene er svindyre, og helst for de som sliter med ødem etter feks operasjon.