Siden støttestrømper eksisterer

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
så burde det vel også være støttehansker o_O har skikkelig pølsefingre nå og det er vanskelig å holde ting.

Var hos JM i dag og har gått opp 8 kg siden sist, 1 mnd, og hun sa at det kom av alt vannet i kroppen min *blubb blubb* :hungover:

så burde det vel også være støttehansker o_O har skikkelig pølsefingre nå og det er vanskelig å holde ting.

Var hos JM i dag og har gått opp 8 kg siden sist, 1 mnd, og hun sa at det kom av alt vannet i kroppen min *blubb blubb* :hungover:

Huffda :( Sikkert ganske så vondt kan jeg tenke meg. Hva i all verden skal kroppen med alt dette vannet? :p
Heldigvis ikke like hardt rammet enda...

Huffda :( Sikkert ganske så vondt kan jeg tenke meg. Hva i all verden skal kroppen med alt dette vannet? :p
Heldigvis ikke like hardt rammet enda...

Sitter å lurer på det samme :-P Kanskje jeg har et sykt lager til amminga ;) tror hvertfall det blir mye svetting etter fødselen... :yuck:

Sitter å lurer på det samme :p Kanskje jeg har et sykt lager til amminga ;) tror hvertfall det blir mye svetting etter fødselen... :yuck:

Ja kanskje kroppen tar vare på det fordi den vet at ungen kommer til å tømme den for alt når den setter i gang med spisinga :p

Har hørt at det skal finnes noen typer man bruker på håndleddene, men vet ikke hvor man får tak i det da. Har ikke sett det på apotek her i byen ihvertfall.

Har hørt at det skal finnes noen typer man bruker på håndleddene, men vet ikke hvor man får tak i det da. Har ikke sett det på apotek her i byen ihvertfall.

Skal på apoteket nå, så skal tvinge ut informasjon! ;)

image.jpg

Huff, ser ikke mye godt ut!
Jeg har ikke fått vann i bena, men er så sår under fotsålen at jeg nesten ikke kan gå!! Fått en skikkelig hard kant på hælen de siste dagene..bestille en time hos fotpleie tro..?!:)

Så mye rart kroppen må gå igjennom når den ruger :-P

Gå til en bandagistforretning. Der kan du få støttestrømper for både hender og føtter. :) Men de for hendene er svindyre, og helst for de som sliter med ødem etter feks operasjon.

Gå til en bandagistforretning. Der kan du få støttestrømper for både hender og føtter. :) Men de for hendene er svindyre, og helst for de som sliter med ødem etter feks operasjon.

Det har faktisk roet seg litt etter jeg bynte med strømper :) så sparer de pengene ;)

Back
Topp