Siden Olive76 INSISTERER

Har HELE tida trodd at du var gravid.. [:D] 
Så morro da!!

Men nå vil jeg jo HVERTFALL inn på januar 2009 jeg og! Hehe..
Alle dere herfra er jo der!!!

Og jeg satser på å føde i januar.. Termin 1.februar da.. [8D][:D]

Gratulerer så mye!!!! Tenk at du har klart å holde det hemmelig sååååå lenge[:D] Ønsker deg et flott svangerskap videre. Åh så koselige nyheter en lørdags kveld Klemmer

ORIGINAL: RonjaSinMamma

Det har jeg da visst lenge [:D] Gratulerer så mye Gullungen, kjempe koselig [:)] Masse lykke til med svangerskapet!

Hæ, har du?? [8D]

Tuuuuusen takk, alle sammen [:)]

Har og gått og lurt på om du var gravid, men har ikke turt å spørre, i tilefelle det ikke stemte [8D][&:]. 

Grattis med spiren.

Wuuhuu.., endelig har du kommet ut av skapet[8D][:D][:D][:D]

Gratulerer snuppa!! Gleder meg til å følge deg framover og så håper jeg det går snart opp for deg at du har en liten loppe som spreller i magen as we speak[:D][:D]

Så artig, gratulerer så mye! Jeg har også innbilt meg at du er gravid i noen måneder, men har ikke spurt siden du laget deg et annet nick som prøver og tenkte derfor at du ville holde det hemmelig. [:D]

ÅÅÅÅÅ, Gullungen, sååååååå moro!!!!
GRATULERER!!!
Hat også lurt på om du er gravid, kanskje fordi du nesten ikke var å se mere........!!!
Ønsker deg et flott svangerskap!!!!!

Jippi, hemmeligheten er ikke sååå hemmelig lenger og jeg kan fortelle at jeg sladrer for deg også [:D]

ORIGINAL: emilieogmamma

gratulerer så mye med spiren..håper du får et kjempefint svangerskap..!![:)][:)]

jeg skal teste imorgen tidlig, og havner evt på mars forumet...

Oj, spennende!!!!!!
Håper du tester positivt da[:D][:D][:D]

ORIGINAL: namba

Så artig, gratulerer så mye! Jeg har også innbilt meg at du er gravid i noen måneder, men har ikke spurt siden du laget deg et annet nick som prøver og tenkte derfor at du ville holde det hemmelig. [:D]

Hadde og en mistanke[:D]
Men gratulerer så masse! Kjekt med flere folk fra september der inne[;)][:D]

Her er man borte fra BV et par dager, og da triller det in gravide på løpende bånd! [:-] hehe

Såååå moro å høre vennen! Gratulerer så masse [:D]
Dere er et par stykker inne på januar nå da...! Gøy det!
At du klarte å holde deg så leeenge uten å fortelle det her inne da.... Oi, oi
Jeg klarte vel og være tyst et par dager eller noe jeg [8|]

Så hyggelig, gratulerer.

Det er veldig fruktbart her inne om dagen.

Håper du får et helt supert svagngerskap.

ORIGINAL: 3barn

Såååå gøy!!!!!!!
Gratulerer sååå masse[:D][:D][:D][:D]

Wuhu. For en makt jeg har[8D]

[:D]

Er det mulig å bli lurt av to gravid-tråder etterhverandre[:-][8|] Hehe[8D] Nå trodde jeg virkelig du var gravid[8D]

Back
Topp