Siden det...

Skogs Alven

Glad i forumet
ikke ser ut til at det blir noen baby på meg for en stund, bestemte jeg meg for å lage en istedet! Hehe! [;)]
Den er visstnok bare 6 cm og ligger bare der å ser søt ut. Det er nå heller ikke så mange babiser som er født med vinger heller! men shit au.
Kanskje det er en fin avkobling fra hverdagen.[:D]
Denne lille jenta er alt "adoptert" (har laget så mange før jul at jeg begynner å bli sår på fingertuppene [:-] ), men jeg kommer nok til å lage noen flere jeg kan plassere rund i kopper og kar her hjemme!

Her er lille nurket:

så utrolig fin den var....har du bilder av flere du har laget eller?
og hva lager du de av?

Tusen takk alle sammen!
Jeg lager skulpturene mine av en egenblandet leire. Div polymer clay. Det ligner litt på Fimo, men er ganske anderledes å jobbe med.
Da jeg er et offer for ebay [;)] selger jeg skulpturene mine , og finner jeg alle produktene mine der. Veldig kjekt egentlig!
Gammonbaby, adressa er til min hjemmeside. www.tatharielcreations.com Jeg har ikke oppdatert den på lenge, men det ligger noen bilder strødd litt rundt om kring [:D]

Åh guri Tusen takk dere! [:)]
Markedet er ikke så stort for slike skulpturer i Norge enda, nå alle kundene mine holder til i usa.
Veeeldig skummelt å sende de så langt!![:-]

gammonbaby, takk! Håper det jeg og. hadde nok blitt noen vinger på den babisen og skal du se, hihi!

pssst: neflonde og prinsen, pm`en din er full! [;)]

Back
Topp