Siden det var så masse snakk om navn

Viljar øverst på lista mi..tett etterfulgt av Vetle.
..men vi fant aldri oppskrifta på gutt vi ;)

Har ingen av de på lista selv om vi skulle få en gutt til en gang, men jeg synes begge er veldig fine navn:)

Jeg liker ingen av de dessverre.. Syns også de er i to veldig forskjellige 'kategorier' og at de ikke klinger noe særlig bra sammen..

Liker Viljar, men ikke Linus. :)

synes begge navnene er kjempe fine jeg :) vet om noen få som heter Linus men ingen som heter Viljar..

Viljar liker jeg veldig godt da :)

Linus er ikke min smak derimot

Viljar liker jeg ikke i det hele tatt. Kjenner en som heter det, men klarer ikke og å få smake på det.

Linus derimot synes jeg er nydelig. Ville at min minste skulle hete det, men ble nedstemt av mannen. :/   :D

MilliVanilli skrev:
Synes begge navnene er fine, spesielt Viljar:)
Linus er også kjempefint ,men litt "metta" av det, kjenner mange som har barn som heter det:)

Viljar - stakkars gutt er det første jeg tenker. Klarer bare ikke sånne navn ... Men smak og behag :)
Linus - blitt vant med det. Helt ok!

mammatil2prinsesser skrev:
Ikke min kopp te, men ikke de verste jeg har hørt om

2*søte*små skrev:
Viljar - stakkars gutt er det første jeg tenker. Klarer bare ikke sånne navn ... Men smak og behag :)

Hva er "sånne" navn? Bare nysjerrig.

Fragle1 skrev:

2*søte*små skrev:

Hva er "sånne" navn? Bare nysjerrig.

lurer jeg også på :) 

Ser det er veldig delte meninger hvertfall :) men det er jo godt alle har forskjellig smak.
Vi er hvertfall veldig fornøyd med våre navnevalg, og det er jo det viktigste :) 

Oppdrag Nemo skrev:

LillianneLie skrev:
Skal være ærlig siden du spør; jeg synes Viljar er...ok, men liker ikke Linus.

Enig.
Og de passer absolutt ikke sammen.

Blir egentlig litt satt ut av hvordan folk velger å ordlegge seg. Spesielt etter hva TS sa om opprinnelsen til navnet. Jeg vet at TS spør om folks mening, men noen er unødvendig krasse synes jeg.

Back
Topp