Sidecut *nå med bilder*

synes det er kult sålenge resten av håret (altså det "lange") ikke er så langt og i en kort kul frisyre ala bob eller lignende.

ikke quote!

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Noen av dere som har det? [:)] Bilder?
Søsteren min kommer hit imorgen og hun er frisør.. Vurderer å få det.. Tenkte også farge sidecut'en svart.. (resten av håret mitt er rødt for tiden [:)]

ja,farg det...
Ei jeg går på Zumba med har blondt hår, og en lys brun farge på sidecuten og det er kjempe tøfft[:)]

Ser det ikke så godt her da... Jeg hadde for langt på sidene her synest jeg da[:)]

[/image]

Ikke qoute takk[:)]

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Noen av dere som har det? [:)] Bilder?
Søsteren min kommer hit imorgen og hun er frisør.. Vurderer å få det.. Tenkte også farge sidecut'en svart.. (resten av håret mitt er rødt for tiden [:)]

ja,farg det...
Ei jeg går på Zumba med har blondt hår, og en lys brun farge på sidecuten og det er kjempe tøfft[:)]
ja kan sikkert bli kult med forskjellige farger ja[:D]

ORIGINAL: *yummymummy*

nei, det kommer jeg aldri til å ha.
Tror det må være noe av den styggeste moteklippen jeg har sett noen gang.
Så ville ikke tatt det om jeg var deg[:)]
kjipt å angre, og så bruker det drit lang tid på å vokse ut igjen der det er så kort.
sign! pluss at alle har det nå[:-]
men kalrt,noen kler det,men jeg ville ikke gjort det

Oppdatert med sidecut for pyser [;)]

Så stilig du ble... Digga spesielt farge kombinasjonene... 

ORIGINAL: AlamedaSlim

Jeg tror sidecut blir den frisyren barna og barnebarna våre kommer til å le seg skakk i hel av når de blir eldre[8D][:D] Men det er litt kult på noen da..[:)]

Enten det, eller så har den blitt enda mer populær.. forundrer meg ikke i grunn:)

Jeg har, på begge sider.. Nå driver jeg å skal la det gro ut, og det ser helt jævlig ut [&o] Så vanskelig å skjule uten masse hårspray og drit, for de korte hårene tyter ut gjennom det lange osv, drit fælt [&:]

Back
Topp