Side? livmor

Jaybird

Gift med forumet
Kjennes ut som livmora mi starter midt mellom navel og skambein og fortsetter ut på venstre side bare. Er jeg litt skeiv eller?[8D].
Kjennes ikke ut som den er på høyre side i det hele tatt jo:P

Noen andre som er litt skeive?[:D]

jeg klarer ikke å finne den [:'(]
så nå gidder jeg ikke og leite noe mere..

jepp, her ligger trulta stort sett å koser seg på venstre side, ikke noe unormalt ved det, vil rette seg ut når babyen blir større

Livmoren skal ikke nå Navelen før i uke 16.. etter hva jeg har lest og husker fra mitt første svangerskap..

ORIGINAL: FruStina

jepp, her ligger trulta stort sett å koser seg på venstre side, ikke noe unormalt ved det, vil rette seg ut når babyen blir større

babyen her da [:)]

Aha. Så bra den retter seg. Hihi, vil ikke gå rundt med mage bare på den ene siden=P. Neida, jeg vet vel at det ikke skjer. Menne livmor blir vel større og tar hele plassen etter hvert=)

ORIGINAL: atene

Livmoren skal ikke nå Navelen før i uke 16.. etter hva jeg har lest og husker fra mitt første svangerskap..

jepp, eller var det uke 18? Jeg er i uke 15 nå og er et godt stykke igjen før den når navlen..

Opplevde det samme som deg i forrige svangerskap, det var sånn fordi morkaka lå litt på siden forran og babyen på andre siden[;)] Så er helt normalt! Du kjenner/ser det enda bedre når babyen blir større!

Jeg er også skjev ;)
Og livmoren er ved navelen, jeg er 13+3.....variabelt det der.
Har en tendens til å være mest på høyre siden.

ORIGINAL: neselo

jepp, eller var det uke 18? Jeg er i uke 15 nå og er et godt stykke igjen før den når navlen..

veldig individuelt. hos noen kommer livmor tildig og hos andre så kommer den seint opp mot navelen...

ORIGINAL: turteldue

veldig individuelt. hos noen kommer livmor tildig og hos andre så kommer den seint opp mot navelen...

Ja, det er nok individuelt som alt annet [:)]

ORIGINAL: Hanne Panne

ORIGINAL: FruStina

babyen her da [:)]

jeppjepp!!

Ja, vi er jo alle spesielle individer[:D].

ORIGINAL: turteldue

Ja, det er nok individuelt som alt annet [:)]

Jepp jepp..

Back
Topp